Tad kuo šis raumeningas galiūnas ypatingas? Nuo šiol „Charger“ gali būti aprūpintas platesnėmis, gerokai platesnėmis kėbulo dalimis po kuriomis slypi keletas rimtų ingredientų.
„Widebody“ versija bus komplektuojama su 20 colių skersmens ir 11 colių pločio padangomis, o tiksliau – 305/35 padangomis – parametrai, kuriuos ištarti turi sunkaus ir aukšto „visureigio“ savininkas, o ne sportiško sedano vairuotojas.
„Dodge“ taip pat sumontavo „Bilstein“ adaptyvius amortizatorius, gerokai pajėgesnę ir efektyvesnę stabdžių sistemą, kuris akimirksniu sugebės sulėtinti greitai užsiplieskiantį „Dodge Charger“.
Atliktų darbų sąraše taip pat yra: elektrinis vairo stiprintuvas, kurio dėka vairuotojai galės pasirinkti vieną iš keturių veikimo režimų: „Street“, „Sport“, „Track“, „Custom“, bei keletą šaunių funkcijų: „Line-Lock“ režimas, kuris bet kurią akimirką pradėti svilinti galines padangas, ir „Cooldown“ režimas, kuris įjungs efektyviausią aušinimo sistemos režimą.
Tuo tarpu priekyje pūpsantis variklis – 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų agregatas, išvysto 707 arklio galias ir 881 Nm sukimo momentą. Šis benziną didžiuliais gurkšniais geriantis motoras priverčia „Dodge Charger“ iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,6 sekundės ir leidžia pasiekti 315 km/val. maksimalų greitį.