Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Motor Trend“ žurnalistai nusprendė pasižiūrėti ar Dodge Challenger SRT Hellcat variklis iš tikrųjų išvysto 707 arklio galias ir didesnį nei 800 NM sukimo momentą.
Jeigu kada nors matėte kaip vyksta DYNO testas, turėtumėte žinoti, kad galia matuojama ant smagračio arba ant varomųjų ratų. Didžioji dalis DYNO stendų Lietuvoje, galią matuoja ant smagračio. Taip daro ir daugelis gamintojų. Tačiau norint sužinoti kiek arklio galių prarandama dėl transmisijos nuostolių, automobilį reikėtų bandyti ant tokio DYNO stendo, kuris matuoja galią ant varomųjų ratų.
„Motor Trend“ atliktame teste matyti, kad Dodge Challenger SRT Hellcat išvysto 635 arklio galias ir 800 NM sukimo momentą. Galia buvo matuojama ant galinių ratų.
Tačiau, tai dar ne viskas. Jeigu variklio galią matuotume ant smagračio, tada kompiuterio ekrane pasirodo visiškai kiti rezultatai - 722 AG ir 910 NM!
Dar vienas siurprizas. Bandymo metu, automobilio spidometro rodyklė sustojo ties 325 km/val. padala, tačiau automobilis bėgėjosi toliau ir sugebėjo pasiekti 362 km/val. greitį.
Ir tai yra iš gamyklos išriedėjęs automobilis.
„Motor Trend“ žurnalistai nusprendė pasižiūrėti ar Dodge Challenger SRT Hellcat variklis iš tikrųjų išvysto 707 arklio galias ir didesnį nei 800 NM sukimo momentą.
Jeigu kada nors matėte kaip vyksta DYNO testas, turėtumėte žinoti, kad galia matuojama ant smagračio arba ant varomųjų ratų. Didžioji dalis DYNO stendų Lietuvoje, galią matuoja ant smagračio. Taip daro ir daugelis gamintojų. Tačiau norint sužinoti kiek arklio galių prarandama dėl transmisijos nuostolių, automobilį reikėtų bandyti ant tokio DYNO stendo, kuris matuoja galią ant varomųjų ratų.
„Motor Trend“ atliktame teste matyti, kad Dodge Challenger SRT Hellcat išvysto 635 arklio galias ir 800 NM sukimo momentą. Galia buvo matuojama ant galinių ratų.
Tačiau, tai dar ne viskas. Jeigu variklio galią matuotume ant smagračio, tada kompiuterio ekrane pasirodo visiškai kiti rezultatai - 722 AG ir 910 NM!
Dar vienas siurprizas. Bandymo metu, automobilio spidometro rodyklė sustojo ties 325 km/val. padala, tačiau automobilis bėgėjosi toliau ir sugebėjo pasiekti 362 km/val. greitį.
Ir tai yra iš gamyklos išriedėjęs automobilis.