Tik Šiaurės Amerikos regionui skirtas automobilis yra ypatingas, tačiau anapus Atlanto gyvena žmonės, kurie net ir „Challenger SRT Hellcat“ turėtų priekaištų. Pavyzdžiui, jeigu esate automobilių dirbtuvių savininkas ir esate didžiulis „Challenger“ entuziastas, Jūs tikrai priekaištautumėte „Dodge“ kompanijos vadovams dėl to, jog jie nesukūrė „Challenger SRT Hellcat“ su nuleidžiamu stogu.
„Iverson Custom“ dirbtuvių vadovas ir įkūrėjas, Johnas Iversonas, nuo pat „Challenger SRT Hellcat“ pasirodymo svajojo apie šį modelį su nuleidžiamu stogu. Tačiau „Dodge“ markės planuose tokios „Challenger SRT Hellcat“ versijos nebuvo, tad pasitaręs su „Dodge“ kompanijos atstovais ir labai gerai išstudijavęs „Challenger“ konstrukciją, Johnas Iversonas kibo į darbus.
Įdomu yra tai, jog automobilio kūrimo procese Johnas Iversonas nuolatos konsultavosi su „Fiat - Chrysler“ vyriausiuoju dizaineriu Ralphu Gilles. Daugelį įvairių modelių padėjęs sukurti specialistas padėjo Johnui Iversonui sukurti tokį „Challenger SRT Hellcat“ kabrioletą, kuris atitiktų „Fiat - Chrysler“ koncerno keliamus standartus.
Palyginus su „Challenger SRT Hellcat“, medžiaginį sulankstomą stogą turintis modelis yra šiek tiek sunkesnis, tačiau priekyje stūksantis 6.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų motoras išvysto 716 arklio galias ir 881 Nm sukimo momentą.