• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Dodge“ yra vienintelis gamintojas, kuris stengiasi išlaikyti amerikietišką charakterį. Kitaip negu „Ford“ ar „Chevrolet“, kurios stengiasi naujus modelius kurti atsižvelgdamos į europiečių skonį, „Dodge“ viską daro atvirkščiai. Puikus to pavyzdys - „Dodge Challenger Drag Pak“.
Nuo kitų „Challenger“ versijų ši skiriasi tuo, jog yra skirta tiems, kurie mėgsta dalyvauti drago lenktynėse. Nuo kitų „Challenger“ versijų, „Challenger Drag Pak“ skiriasi ant variklio dangčio esančia oro paėmimo anga, 15 colių plačiomis ir „lipniomis“ padangomis, saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis.

„Dodge“ yra vienintelis gamintojas, kuris stengiasi išlaikyti amerikietišką charakterį. Kitaip negu „Ford“ ar „Chevrolet“, kurios stengiasi naujus modelius kurti atsižvelgdamos į europiečių skonį, „Dodge“ viską daro atvirkščiai. Puikus to pavyzdys - „Dodge Challenger Drag Pak“.
Nuo kitų „Challenger“ versijų ši skiriasi tuo, jog yra skirta tiems, kurie mėgsta dalyvauti drago lenktynėse. Nuo kitų „Challenger“ versijų, „Challenger Drag Pak“ skiriasi ant variklio dangčio esančia oro paėmimo anga, 15 colių plačiomis ir „lipniomis“ padangomis, saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

26634503143845158


Priklausomai nuo poreikių, šį automobilį bus galima įsigyti su vienu iš dviejų variklių. Pirmasis - atmosferinis, 6.9 litro benzininis agregatas. Antrasis - 5.8 litro turbo-benzininis. Tiek vienas, tiek kitas motoras bus suporuotas su automatine pavarų dėže, kuri sugebės atlaikyti didžiulį spaudimą.
Pasak automobilį paruošusių „Mopar Motorsport“ specialistų, versija su 6.9 litro agregatu 1/4 mylios atstumą gali įveikti per maždaug 10 sekundžių.

REKLAMA

1464877111169212626


„Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuriuo galėtų naudoti ne tik entuziastai, bet ir profesionalios komandos. „Challenger Drag Pak“ gali tapti puikiu pagrindu komandoms, kurios neturi laiko konstruojant bolidą nuo pat pradžių“, - priduria „Mopart Motorsport“ divizijos vadovas Dale Aldo.
Modifikacija su atmosferiniu varikliu kainuoja nuo 99 tūkst. dolerių, o modifikacija su turbo-benzininiu motoru kainuoja nuo 109 tūkst. dolerių.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų