Išskirtinis sportiškas charakteris
Naujasis „CLA“ yra 48 mm ilgesnis, 2 mm žemesnis, be veidrodėlių – 53 mm platesnis, o su jais – 33 mm siauresnis už savo pirmtaką. Toks proporcijų pokytis suteikia automobiliui sportiškos, išskirtinio charakterio išvaizdos.
Automobilio ratų bazė padidėjo 30 milimetrų, o tai teigiamai atsiliepia važiavimo komfortui bei erdvei interjere ir bagažo skyriuje. Pastarojo gylis padidėjo 24, didžiausias plotis – 113, o atidarymo angos plotis – net 262 milimetrais.
CLA kupė siluetas atrodo kaip tikra dizaino ikona: ilgas, ištemptos formos kapotas, kompaktiški stiklai, didelis atstumas tarp ratų, atsikišusios arkos ir sportiniam automobiliui būdingas galas. Priekinei daliai išskirtinio stiliaus suteikia siaurėjantys žibintai, deimanto formos radiatoriaus grotelės ir jų centre įmontuota didelė „Mercedes-Benz“ žvaigždė
Interjere dizaineriai sujungė dvi skirtingas temas – aukštųjų technologijų „high tech“ bei jaunatviško avangardo. Rezultatas puikus: „CLA“, kaip ir panašia stilistika įrengtame „A-Class“ modelyje, sėdėti jauku ir malonu, o valdyti – paprasta ir intuityvu.
Aukščiausios klasės funkcionalumas
CLA turi „Mercedes-Benz“ automobiliuose montuojamas naujausias pagalbos vairuojant sistemas. Kai kurios funkcijos buvo perimtos iš S klasės modelio: pavyzdžiui, „CLA“ tam tikrose situacijose gali važiuoti pusiau autonomiškai. „Active Distance Assist DISTRONIC“ leidžia vairuotojui išvengti pavojingų situacijų, numatydama ir patogiai koreguodama greitį, pvz., artėjant prie posūkių, sankryžų ar viadukų. Automobilyje sumontuota sistema „Active Emergency Stop Assist“ autonomiškai sustabdo, jei vairuotojas ilgesnį laiką nevaldo automobilio ir nereaguoja į pranešimus. Intuityvioji sistema „Active Lane Change Assist“ (aktyvi pagalba persirikiuojant) dabar pati keičia judėjimo juostą, jei tam netrukdo eismas ir vairuotojas aktyvuoja posūkio signalą.
Automobilio pristatymo metu parodoje Las Vegase buvo demonstruojamas CLA 250 su galingu keturių cilindrų benzininiu varikliu (225 AG, 350 Nm) ir automatine septynių laipsnių pavarų dėže 7G-DCT su dviguba sankaba (bendrosios degalų sąnaudos – 6,1–6,3 l/100 km, bendrosios CO2 išlakos – 140–143 g/km).
Iki automobilio pasirodymo rinkoje jo variklių gama taps gerokai platesnė – „CLA“ bus galima užsisakyti su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, mechanine pavarų dėže ar su 4MATIC visų varančių ratų transmisija.
Sportiška, bet komfortabili pakaba
„Mercedes-Benz CLA Coupé“ eksterjeras turi daug sportiško automobilio užuominų, o važiavimo savybės jas patvirtina su kaupu. Padidėjęs atstumas tarp vienos ašies ratų (tarpvėžė) – 63 mm didesnis priekyje ir 55 mm gale – ir žemesnis svorio centras yra dvi pagrindinės savybės, suteikiančios CLA sportiškesnių vairavimo savybių.
Storesnis stabilizatorius mažina kėbulo svyravimus posūkiuose, o daugiasvirtė tylesnė galinė pakaba orientuota į komfortą – ji iki minimumo sumažina ratų perduodamą vibraciją. Papildomai galima užsakyti reguliuojamus amortizatorius – tuomet pats vairuotojas pagal savo norus bei kelio sąlygas galės pasirinkti sportiškesnį ar komfortiškesnį pakabos kietumą.
„CLA“ ratlankius galima rinktis iš plačios gamos – nuo 16 iki 19 colių skersmens. Elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESP) yra pritaikyta specialiai šiam automobiliui – efektyvų jos veikimą įvertins dideliu greičiu posūkius įveikti mėgstantys vairuotojai.
Išmanusis automobilis
Prieš metus CES parodoje pristatyta ir visus jos dalyvius stebinusi sistema MBUX („Mercedes-Benz User Experience“) šiandien jau komplektuojama į automobilį „Mercedes-Benz CLA“. Ji apima visą vairuotoją supančią aplinką: nuo didelės raiškos centrinio ekrano iki papildytos realybės navigacinės sistemos.
Automobilis gali būti valdomas balso komandomis: pasakius „Hey, Mercedes“, jam galima nurodyti atlikti įvairias užduotis, pavyzdžiui, kam nors paskambinti ar navigacinėje sistemoje nustatyti maršrutą. Išmanioji dirbtinio intelekto sistema atskiria, kuris žmogus pasakė: „Hey, Mercedes“, ir klauso tik jo komandų, tad keleivių balsai jos veikimo netrikdo.
Kai kurios CLA kupė funkcijos gali būti valdomos gestais, pavyzdžiui, tamsoje skaitymo apšvietimas gali būti įjungiamas pamosavus ranka ties galinio vaizdo veidrodėliu. Jei vairuotojas tamsiu paros metu ištiesia ranką neužimtos keleivio sėdynės link, apšvietimas įsijungs automatiškai – automobilis supranta, jog vairuotojas ieško ant sėdynės padėto daikto ir jį padeda surasti greičiau. Vos ranka patraukiama nuo sėdynės, šviesa išsijungia.
Toks funkcionalumas keičia nusistovėjusią vairuotojo, keleivių ir automobilio bendravimo sampratą. Jis išmanaus ir nuolat besimokančio dirbtinio intelekto dėka nuspėja vis daugiau žmonių veiksmų ir leidžia juos atlikti paprasčiau.
Naująjį „Mercedes-Benz CLA“ bus galima užsakyti „Silberauto“ salonuose Lietuvoje ankstyvą pavasarį, pirmieji klientai automobilių sulauks vasaros pradžioje.