Lenktynių dalyvius pasitiko trasa, kurioje buvo tramplinas, žiedas, o visos trasos kelio danga buvo padengta asfaltu. Organizatoriai džiaugiasi, jog trasoje buvęs žiedas sukėlė nemažą sąmyšį, nes vienu į jį įvažinėję ir išvažinėję lenktynių dalyviai stengėsi nesusidurti.
Laikantis visų tradicijų, „F-Race 200“ dalyviai taip pat buvo informuoti, jog dešimtojo etapo organizatoriai pasirinko „Tautų lenktynių“ temą. Tai reiškė, jog komandos tauta priklausė nuo to su kokiu automobiliu jie startuoja.
Galbūt tai tik sutapimas, bet dauguma dalyvių startavo su japoniškos markės automobiliais, tad Japonijos atstovų buvo daugiausia – 22 komandos (66 asmenys). Vokietijos garbę gynė 9 komandos (27 asmenys), Prancūzijos – 3 komandos (6 asmenys), o kukliausią delegaciją sudarė Jungtinių Valstijų atstovai.
Pagal visuotines ir neginčytinas „F-Race 200“ čempionato taisykles, lenktynes turi pradėti dailiosios lyties atstovės. Būtent jos pradeda diktuoti tempą, o jų vietą norintys užimti vyrai tai gali padaryti po 30 minučių.
Pirmieji dalyvių automobiliai iš lenktynių iškrito pirmuosiuose ratuose. „Furious Medinukai“ komandos automobilis išlėkė iš trasos. Šio „manevro“ pasekmė – lūžę pakabos komponentai.
Vos po keleto akimirkų, „Life is Good // RatRace“ komandos automobilis užgęsta ir iš paskos važiavusi komandos „Motobroliai RC“ vairuotoja nespėjusi greitai sureaguoti, atsimuša į varžovų automobilį. Ši avarija sugebėjo pramušti „Honda Civic“ automobilio radiatorių, tad komandos nariams neliko nieko kito tik sugrįžti į aptarnavimo zoną ir ten atlikti reikalingus remonto darbus. Tuo tarpu užgesusio „Mitsubishi“ vairuotoja iš „Life is Good // RatRace“ jau sekančiame rate turėjo sustoti dar kartą. Tik šį kartą dėl sankabos gedimo.
Praėjus 1 valanda ir 45 minutės, lenktynėse užtikrintai pirmavo „DYNAMI:T Energy Racing” komanda. Vis dėlto, vėliau komandos automobilis tolimiausiame trasos posūkyje išlėkė iš trasos ir pramušė priekinį ratą. Šis nemalonus incidentas privertė komandos automobilį užsukti į aptarnavimo zoną. Bet tai buvo ne vienintelis komandos vizitas aptarnavimo zonoje. Vėliau „DYNAMI:T Energy Racing” komandos automobiliui buvo dar kartą prakirsta padanga ir nuo lenktynių pavargęs automobilis buvo vėl priverstas važiuoti į aptarnavimo zoną.
Praėjus 2 valandoms ir 24 minutėms, į viršų pakilusi finišo vėliava simbolizavo, jog lenktynės oficialiai pasiekė galutinį tašką. Šį kartą finišo liniją pirmieji kirto „Sarmatai“ komandos automobilis.
Jiems ant kulnų lipę „Insolitus Racing #WhyNot“ finišavo antrieji, o paskutinę podiumo vietą okupavo „Mėnulio fazė“ komandos atstovai.
Pasibaigus pagrindinėms lenktynės, „F-Race 200“ čempionato dalyviai buvo kviečiami į paskutinį dienos pasispardymą – „R-Race“. Tai – lenktynės važiuojant atbulomis, kurios atbulomis važiavimo specialistų vardą ar kartą apgynė „OKA Pamišėliai”.
Absoliutūs renginio nugalėtojai:
- #4 „Sarmatai“ Mazda 323. 91 ratas įveiktas.
- #24 „Insolitus Racing #WhyNot” Audi 80. 91 ratas įveiktas.
- #14 „Mėnulio fazė“ Hyunday Getz. 91 ratas įveiktas.
„Pusantro litro“ klasės nugalėtojai:
- „Durex varyk saugiai“ Honda Civic. 89 įveikti ratai.
- „Motobroliai RC“ Honda Civic. 88 įveikti ratai.
- „03 Centriukas klauso“ Mitsubishi Lancer. 87 įveikti ratai.
Originaliausio automobilio nominacija atiteko Japonijos atstovams – #35 numeriu pažymėtam automobiliui, kuris priklausė „Gudručiai“ komandai.
Sportiškiausio automobilio nominacija atiteko JAV garbę gynusiems „Hot Pistons” su „Ford Focus“.
Vieningiausios komandos nominacija atiteko „OKA Pamišėliai OKA“ komandos nariams, kurių daugumabuvo pasipuošę Kamikadzių raiščiais.
Sekantis „F-Race 200“ čempionato etapas įvyks lapkričio 9-ą dieną, Šakių rajone, Bliuviškių aerodrome!