• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ yra viena iš tų kompanijų, kuri stengiasi atsižvelgti į savo klientų poreikius. Kai „Porsche“ gerbėjai pareikalavo į „911 GT3 “ sugrąžinti mechaninę pavarų dėžę – jie tai padarė. Kai „Porsche“ gerbėjai pareikalavo sugrąžinti atmosferinius variklius – jie tai taip pat padarė.
Panašu, kad tokiu pačiu principu dirba ir Jungtinėse Valstijose įsikūrusių „DeMan Motorsport“ dirbtuvių darbuotojai, kurie atsižvelgdami į „Cayman GT4“ savininkų poreikius, atliko keletą reikšmingų modifikacijų, padėsiančių sportišką kupė paversti itin rimtu sportiniu bolidu.
Niujorke esančių „DeMan Motorsport“ dirbtuvių darbuotojai „Cayman GT4“ savininkams siūlo įsigyti didesnio tūrio „Porsche“ variklį, kurio tūris išaugo nuo 3,8 iki 4,25 litro.
Už didesnio variklio tūrio slypi kelios ir itin reikšmingos modifikacijos. Cilindro skersmuo buvo padidintas nuo 102 iki 105 milimetrų, variklyje atsirado didesnį krūvį atlaikantys švaistikliai, dirbtuvėse pagaminti stūmokliai, naujas alkūninis velenas. Galiausiai, variklio valdymo kompiuteris gavo dirbtuvėse plušančių specialistų sukurtą programinę įrangą.

„Porsche“ yra viena iš tų kompanijų, kuri stengiasi atsižvelgti į savo klientų poreikius. Kai „Porsche“ gerbėjai pareikalavo į „911 GT3 “ sugrąžinti mechaninę pavarų dėžę – jie tai padarė. Kai „Porsche“ gerbėjai pareikalavo sugrąžinti atmosferinius variklius – jie tai taip pat padarė.
Panašu, kad tokiu pačiu principu dirba ir Jungtinėse Valstijose įsikūrusių „DeMan Motorsport“ dirbtuvių darbuotojai, kurie atsižvelgdami į „Cayman GT4“ savininkų poreikius, atliko keletą reikšmingų modifikacijų, padėsiančių sportišką kupė paversti itin rimtu sportiniu bolidu.
Niujorke esančių „DeMan Motorsport“ dirbtuvių darbuotojai „Cayman GT4“ savininkams siūlo įsigyti didesnio tūrio „Porsche“ variklį, kurio tūris išaugo nuo 3,8 iki 4,25 litro.
Už didesnio variklio tūrio slypi kelios ir itin reikšmingos modifikacijos. Cilindro skersmuo buvo padidintas nuo 102 iki 105 milimetrų, variklyje atsirado didesnį krūvį atlaikantys švaistikliai, dirbtuvėse pagaminti stūmokliai, naujas alkūninis velenas. Galiausiai, variklio valdymo kompiuteris gavo dirbtuvėse plušančių specialistų sukurtą programinę įrangą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DeMan Motorsport patobulintas Porsche Cayman GT4


„DeMan Motorsport“ naujų modifikacijų naudą pamatavo automobilį užvarę ant variklio galios matavimo stendo. Ir mūsų nuostabai, kompiuterio ekrane pradėjo mirgėti itin malonūs akiai skaičiai – 494 arklio galios ir 488 Nm sukimo momentas. Į ratus.
Tuo tarpu variklio sūkių riba buvo pastūmėta link 8000 aps/min. ribos. Vis dėlto, jeigu norite šią ribą dar kartą pastumti link 8500 sūkių, tai galėsite padaryti. Tik su sąlyga, jog turėsite variklį aprūpinti iš titano pagamintomis detalėmis.



Mūsų džiaugsmui, tai nėra vienintelis „Porsche Cayman GT4“, kuris apsilankęs „DeMan Motorsport“ dirbtuvėse, iš jų vėliau išvažiavo gerokai pastambėjęs. Anksčiau dirbtuvėse apsilankę „Cayman GT4“ savininkai galėjo rinktis iš dviejų variklio galios kėlimo galimybių. Dabar to daryti net neverta, nes 4,25 litro motoras prieš tai naudotus metodus pranoksta visais įmanomais aspektais.
Be abejonės, geidžiamiausiai „Cayman“ modelio versijai skirti patobulinimai nėra pigūs. Vien už variklio patobulinimo programą turėsite sumokėti 28 500 dolerių. Auč.
Vis dėlto, jeigu svajojate apie „911 GT3 RS“ parametrus turintį automobilį „Porsche Cayman GT4“ kūne, vargu ar sugebėsite surasti ką nors geresnio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų