„DeMan Motorsport“ naujų modifikacijų naudą pamatavo automobilį užvarę ant variklio galios matavimo stendo. Ir mūsų nuostabai, kompiuterio ekrane pradėjo mirgėti itin malonūs akiai skaičiai – 494 arklio galios ir 488 Nm sukimo momentas. Į ratus.
Tuo tarpu variklio sūkių riba buvo pastūmėta link 8000 aps/min. ribos. Vis dėlto, jeigu norite šią ribą dar kartą pastumti link 8500 sūkių, tai galėsite padaryti. Tik su sąlyga, jog turėsite variklį aprūpinti iš titano pagamintomis detalėmis.
Mūsų džiaugsmui, tai nėra vienintelis „Porsche Cayman GT4“, kuris apsilankęs „DeMan Motorsport“ dirbtuvėse, iš jų vėliau išvažiavo gerokai pastambėjęs. Anksčiau dirbtuvėse apsilankę „Cayman GT4“ savininkai galėjo rinktis iš dviejų variklio galios kėlimo galimybių. Dabar to daryti net neverta, nes 4,25 litro motoras prieš tai naudotus metodus pranoksta visais įmanomais aspektais.
Be abejonės, geidžiamiausiai „Cayman“ modelio versijai skirti patobulinimai nėra pigūs. Vien už variklio patobulinimo programą turėsite sumokėti 28 500 dolerių. Auč.
Vis dėlto, jeigu svajojate apie „911 GT3 RS“ parametrus turintį automobilį „Porsche Cayman GT4“ kūne, vargu ar sugebėsite surasti ką nors geresnio.