„Panašu, kad nelemta mums šių varžybų baigti. Nuvažiavus gal 10 km ėmė mažėti turbinos slėgis. Mažėjo, mažėjo, kol likom praktiškai su atmosferiniu varikliu. Toliau važiuoti nėra variantų“, - sakė V.Žala.
Vėliau lietuvis paaiškino, kas nutiko: „Radom problemą – istorija neįtikėtina. Tai ne automobilio problema, o žmogiškoji klaida žmogaus, kuris buvo atsakingas už degalus. Neįtikėtina, bet panašu, kad degalai buvo pilami į talpą, kuri anksčiau naudota tepalams. Dėl to atsirado tepalai degalų tiekimo sistemoje. Dabar tęsti varžybas būtų labai rizikinga, nes gali „užlinkti“ variklis. Seniai mačiau tokį atvejį“.
V.Žala ralį Portugalijoje pradėjo labai sėkmingai, bet jau antrajame greičio ruože neišvengė problemų, o trečiasis greičio ruožas buvo lemtingas.
Kur kas geriau ralyje sekasi Rokui Baciuškai, kuris su „Challenger“ klasės bagiu greičiu praktiškai nenusileidžia „Ultimate“ klasės automobiliams – penktadienį už lietuvį greitesnis buvo tik katarietis Nasseras Al-Attiyah.