„Būtent nuo jo viskas ir prasidėjo“, - pridūrė Deividas.
Vaikinas nuolatos domėdavosi jų modifikacijomis, garaže praleisdavo didžiąją dalį savo laisvo laiko. Ilgi vakarai praleisti garaže prie motorolerio privedė iki gerokai modifikuoto variklio ir patobulintos išvaizda.
„Dabar pagalvojus, sukišau labai daug pinigų į tokį daiktą, kurio vertė yra labai maža.“
Visa tai tesėsi iki dienos, kai Deividas gavo savo vairuotojo pažymėjimą.
„Pagaliau galėjau įgyvendinti savo svajonę - turėti išskirtinės išvaizdos automobilį.“
Būdamas dar 17 metų, pardavė turėtą motorolerį ir įsigijo šį BMW E30. Būtent šį automobilį vaikinui pasiūlė įsigyti jo tėtis.
„Jis prisiminė, jog jo draugas garaže turi jau apie dešimt metų nenaudojamą trečiuką. Pradėjau labiau domėtis šiuo modeliu, internete prisižiūrėjau įvairiausių pavyzdžių, parodžiau juos tėčiui, ir tada galutinai nusprendėme prašyti jo draugo, kad mums parduotų turimą chuliganą.“
Po labai dideliu dulkių sluoksniu slėpėsi 1988 metų gamybos, BMW 325, kurio rida buvo tik apie 166.000 kilometrų. Taip pat jame buvo originalus LSD, 6 mygtukų OBC, Recaro salonas.
„Net nedvejodami jį nupirkome.“
Namo parsivežus „chuliganą“, prasidėjo automobilio ardymas ir tvarkymas.
„Automobilio kėbulą nusprendėme perdažyti, nes senąjį gadino įvairūs pabraižymai. Kai kuriuose vietose akį rėžė nekokybiško darbo pasekmės ir atšokę dažai.“
„Taip pat teko persiųsti saloną, pakeisti begale važiuoklės dalių, nupoliruoti Zender Sport 15 ratlankiai“.
„Viską darėme kruopščiai, todėl automobilio atgaivinimas užtruko lygiai metus.“
Atsiradus progai ir už gerą kainą buvo parduoti senieji ratlankiai, o vietoj jų buvo įsigyti BBS RS. Visi keturi 9j, su 215/40 padangomis. Kartu su naujais ratlankiais buvo pagamintos ir naujos rastafkės, norint geresnio išnešimo.
Deividas kalbėdamas apie ateities planus, užsimena apie niekaip nerandamą M-Tech 2 mažąjį vairą. Vaikinas taip pat norėtų pasikeisti išmetimo sistemą, įdėti oro kondicionierių.
„Koks tavo svajonių automobilis?“, - paklausėme Deivido.
„Svajonių automobilį kaip ir turiu, nes visada svajojau apie tokį chuliganą. Dabar nebent norėtųsi galingesnio, naujesnio ir truputėlį kasdieniškesnio automobilio. Puikus variantas būtų naujasis BMW M4“, - neslėpdamas šypsenos atsakė Deividas.
Kodėl buvo pasirinktas Stance kultūros propaguojamas tobulinimo būdas?
„Stance kultūra, mano manymu, yra įdomiausias automobilių tobulinimo būdas. Originalus, žemas, šiek tiek pavirtusiais, gražiais ratais - kas gali būti gražiau? Būtent todėl šį stilių ir pasirinkau. Tai puikus būdas išskirti savo automobilį iš minios. Jis gali atrodyti net geriau nei originalus, prabangus sportiškas automobilis.“
Modifkacijų sąrašas : M-Tech 2 apdaila, persiūtas salonas, pilnai atrestauruotas ir perdažytas kėbulas, važiuoklė, pakeistos visos reikiamos variklio dalys, R16 BBS RS, rastafkės, modifikuoti JOM reguliuojamo aukščio amortizatoriai, Shadowline ir dar daug kitų smulkmenų.
Galerija :
Norite su savo automobiliu papozuoti prieš „Automanas.lt“ fotoaparato objektyvą? Yra trys būdai su mumis susisiekti :
[email protected], žemiau esanti forma ir
Facebook!