2021 metų pradžioje į serijinę gamybą pateksiantis modelis Jungtinėse Valstijose kainuos nuo maždaug 80 tūkst. dolerių. Už šią sumą gausite autentiškos išvaizdos sedaną, kuris oro pasipriešinimo koeficiento lenktynėse pranoksta net ir garsųjį „
Porsche Taycan“.
Gamintojas apie patį pigiausią modelį šiuo metu kalba nenoriai. Galbūt dėl to, jog „Lucid Motors“ norėtų, jog pirktumėte ne patį pigiausią modelį, tad dabar galime papasakoti tik apie „Touring“, „Grand Touring“ ir „Dream Edition“ versijas. Pastarasis modelis bus komplektuojamas su 113 kWh talpos baterijų moduliu bei dvejais elektros motorais, kurie į visus keturis ratus siųs 1065 arklio galių.
Teoriškai, bet tik teoriškai, automobilis iki 96 km/val. (nuo 0 iki 60 mylių per valandą) galės įsibėgėti per 2,5 sekundės. Analogiškas „Porsche Taycan Turbo S“ tą patį gali padaryti per 2,6 sekundės. Tai bent pranašumas! Vis dėlto, didžiausią įspūdį daro kitas rodiklis. Bendrovės atstovai tikina, jog „Lucid Air“ ketvirčio mylios atstumą įveikia per 9,9 sekundės, bet tai dar ne viskas.
„Lucid Air“ turi dar vieną priedą, pranokstantį „Porsche Taycan“ – tai įkrovimo galimybės. „Porsche Taycan“ buvo pirmasis serijinės gamybos modelis, kurio elektros sistemos įtampa – 800 voltų. Didelė sistemos įtampa užtikrina didelį našumą, sumažina įkrovimo laiką, tokiai sistemai reikia mažiau laidų – taip taupoma ne tik vieta, bet ir svoris. Tuo tarpu „Lucid Air“ pasiūlys daugiau nei 900 voltų siekiančia elektros sistema.
Bendrovės atliktų testų metu, 480 kilometrų distancijos elektros papildymas užtruko vos 20 minučių, o tai – įspūdingas rodiklis. Kaip ir automobilio nuvažiuojamas atstumas.
Silpnesnę jėgainę turinčios „Touring“ ir „Grand Touring“ versijos su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti 835 kilometrus, o „Dream Edition“ sugebės įveikti 800 kilometrų distanciją.
Ilgai lauktas „Lucid Air“ pasirodymas prekyboje turėtų sulaukti milžiniško susidomėjimo. Visgi, ne vieną nuopolį išgyvenusi bendrovė, regis, pagaliau mato šviesą tunelio gale.