Sužavėtas šių mažyčių kabrioletų drąsa, tokį patį žvėriuką nusprendė įsigyti šios istorijos herojus ir ilgametis automanas Willy. Anksčiau savo garaže turėjęs Toyota MR2, Nissan 300ZX, Nissan 350Z ir Subaru STI, vyras nusprendė į savo meniu įtraukti dar neragautą patiekalą.
„Ieškodamas automobilio įvairiuose skelbimų portaluose - žinojau, kad jis nebus standartinis. Kiekvienas mano turėtas automobilis turėjo ne tik gražius ratlankius. Juos tobulinti mėgstu truputėlį rimčiau“, - pasakoja Willy.
Galbūt tai skamba beprotiškai, tačiau dabar šis Willy kabrioletas po kapotu turi Nissan S15 SR20DET variklį, kuris išvysto 350 arklio galių ir 516 NM sukimo momentą. Mažiau nei vieną toną sveriančiam automobiliui tokios jėgainės užtenka su kaupu.
„Galingas variklis nėra vienintelė jo ypatinga savybė. Kadangi mašina sveria maždaug 900 kilogramų, reikėjo pasirūpinti ir apie galingus stabdžius. Iš pradžių buvau sumontavęs stabdžių diskus nuo Mazda RX-7, tačiau dabar apsistojau ties Nissan 300ZX stabdžių diskais“, - pasakoja Willy.
„Vos nepamiršau, taip pat reikėtų paminėti riboto praslydimo diferencialą“, - priduria Willy.
Eksterjero pakeitimų taip pat būta. Labiausiai į akis krenta iš anglies pluošto pagaminti arkų praplatinimai, didžiulis priekinis bamperis ir specialiai šiam modeliui pagamintas stogas.
„Labiausiai didžiuojuosi kėbulo spalva. Tai yra ta pati kėbulo spalva, kuria gali didžiuotis Mercedes Benz SLS AMG.“
Modifikacijų sąrašas
- SR20DET variklis
- AEM įsiurbimo kolektorius
- TODA 264 kumštelinis velenas
- Specialiai šiam varikliui pagaminta galva
- Garrett GT2871R turbina
- GReddy Type S išmetimo vožtuvas
- HKS 740 cc purkštukai
- Pagal užsakymą pagamintas intercooler'is
- Bosch Model 044 kuro pompa
- Mishimoto radiatorius
- S14 penkių bėgių pavarų dėžė
- ACT Xtreme sankaba
- Mazda RX-7 galinės pakaba su riboto praslydimo diferencialu
- Super Comp priekiniai amortizatoriai
- Datsun Competition žeminančios spyruoklės
- 23 mm priekinis sway bar'as
- 15x7.5 + 11 priekis ir 15x10.35 - 37 galas