• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas žmogus turi savo mylimą hobį. Krepšinis, irklavimas, knygų skaitymas, saldumynų valgymas - kiekvienas žmogus turi mėgstamą veiklą, kuri suteikia džiaugsmą.
Ar automobilių tobulinimas gali būti hobiu? Žinoma, kad gali, nes jeigu bent truputėlį mylite savo automobilį, kiekvienas atnaujinimas ar patobulinimas sukuria veide tokią šypseną, kurią atkartoti yra labai sunku.

Kiekvienas žmogus turi savo mylimą hobį. Krepšinis, irklavimas, knygų skaitymas, saldumynų valgymas - kiekvienas žmogus turi mėgstamą veiklą, kuri suteikia džiaugsmą.
Ar automobilių tobulinimas gali būti hobiu? Žinoma, kad gali, nes jeigu bent truputėlį mylite savo automobilį, kiekvienas atnaujinimas ar patobulinimas sukuria veide tokią šypseną, kurią atkartoti yra labai sunku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1616534_827284497287171_1987432164_n


Automanas.lt - Kiekvienas pašnekovas turi atsakyti šį klausimą. Prisistatyk kas toks esi, kuo užsiimi gyvenime?
Darius - Esu vardu Darius, gimiau ir užaugau Alytuje. Esu Geodezininkas. Kodėl? Mano suvokimu, hobis ir darbas yra du nesuderinami dalykai. Dirbti reikia gerai suprantamą darbą, o hobis turi leisti tobulėti ir nupiešti šypseną kiekvieno žmogaus veide.
Automanas.lt - Kaip susidomėjai automobiliais? Nuo mažumės rankoje laikei atsuktuvą?
Darius - Automobiliais susidomėjau nuo mažumės. Tėtis atsidarė nuosavą servisą, dirbo namuose, todėl mašinos man buvo kasdienybė. Kiemas nuolatos buvo sausakimšas, tačiau kartais pasitaikydavo įdomesnių modelių, kurie padėjo formuoti supratimą apie automobilius. Laikui bėgant, vis daugiau laiko praleisdavau garaže ir padėdavau tėčiui tvarkyti automobilius. Iš pradžių kieme teko stumdyti automobilius iš vienos vietos į kitą ir net nepastebėjau kaip viskas peraugo į kai ką rimčiau. Net negalvojau, kad tai bus mano hobis.

REKLAMA

1798102_827283583953929_2224946_o


 
Automanas.lt - Papasakok savo ir Honda istoriją.
 
Darius - Viskas prasidėjo nuo to, kai pamačiau vieną Honda Civic savo gimtajame mieste. Jis man buvo kaip meilė iš pirmo žvilgsnio. Kaip šiandien pamenu, kad jis stovėdavo netoli mano buvusios merginos namų. Vaikščiodamas su ja vis stebėdavau tą Civic‘ą ir jai sakydavau - pamatysi ir aš tokią turėsiu. Vieną dieną eidamas iš jos namų pamačiau jį važiuojantį. Ten buvo EG9, 5 kartos juodas sedanas su b16a2 širdele, turinčia 160 AG. Nuo to laiko brolio prašiau kad pirktų Civic‘ą , ir kai man sueis 18 metų, perpirksiu jį iš jo. Taip ir nutiko, jis nusipirko EG8 5 kartos sedaną su kiek silpnesne D16Z6 širdele. Pradėjau ieškoti to žmogaus, kad galėčiau pasisemti idėjų ir minčių kaip ką daryti, nes nė velnio nieko neraukiau toje mašinoje. Netyčia radau jį Honda klubo puslapyje, parašiau ir nepraėjus savaitei susitikom ir pradėjom bendrauti. Taip akiratis prasiplėtė iki pat Honda klubo. Iki šiol esu oficialus Honda klubo narys.
 
Kadangi planai dažnai mėgsta sugriūti, teko nusipirkti kitą Civic'ą, nes brolis pamilęs tą modelį persigalvojo ir nebenorėjo man jo parduoti. Teko pačiam nusipirkti penktos kartos hečbeką, atvažiavusį iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Deja, bet juo pasidžiaugiau neilgai, nes mašina užsiliepsnojo...

REKLAMA
REKLAMA

1932122_827280637287557_887074585_n


Antrąjį tokį patį modelį įsigijau 2010 metais. Atsitempiau jį leisgyvį, tačiau mane džiugino vienas dalykas - kėbulas. Jis ik pat šiandien yra nepriekaištingos būklės. Nėra ne vienos rūdelės. O tada ir prasidėjo...
Per dvejus metus pakeičiau praktiškai viską, išskyrus stiklus, salono plastmases ir kai kurias kėbulo dalis. Automobilį išnaršiau iki menkiausios smulkmenos, nes teko jį išardyti ir dėti iš naujo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1899067_827280847287536_1875758023_n


Pradžioje džiaugiausi 66 kw su pilnu įpurškimu, tačiau mano pasaulis apsivertė aukštyn kojom, kai vieną kartą gavau galimybę išbandyti Honda Civic su 190 AG turinčiu varikliu. Tą pačią dieną sau pasakiau, kad pas mane bus toks pats kovinis Civic'as.
Automobilis, kurį kadaise parsitempiau praktiškai mirusį, gavo viską. Iki pilno komplekto reikėtų tik diržų, atnaujinti stabdžių sistemą ir įtaisyti hidraulinį rankinį.

REKLAMA

1927252_827279800620974_656594804_n


Modifikacijų sąrašas :
Motoras :  B18c4,  S4c b16a2 greičių dėžė be LSD, B16B civic type-r velenėliai,  Blox įsiurbimo kolektorius,  OBX 70mm sklendė,  Japspeed 4-1 išmetimo kolektorius,  Carbon cobra,  atitvaras nuo variklio oro filtrui,  5,5kg smagratis,  60mm išmetimas su 1 rezonatorium ir N1 bakeliu,  wire tuck.
Važiuoklė :  282 priekinių stabdžių swapas su raižytais ATE Power diskais,  260 galinių stabdžių swapas nuo ep civic su Ferodo premjer kaladėlėm ir man standartiniais  diskais,  Kashiyama kaladėles priekyje,  Tegiwa 3points strut bar'as priekyje,  Home made X'bar gale,  Integra type-r priekinis stabilizatorius,  Integra type-r galinis stabilizatorius,  Asr subframe gale, blox reguliuojamos suvedimo traukutės gale, galinis camber kit'as, skunk2 galinės šakės, Beaks apatinė galinė rasporkė,  KW coiloweriai priekyje, MTS technic amortizatoriai su KW coiloverių spyruoklėm gale, R15 Volk Rays Engineering NRS 195/ 50( uniroyal rainexpert).
Išorė :  Baltas perlas ( perdažyta 2013-04-29), panaikinti moldingai, panaikinta antena, back yard special galinis wing spoileris, back yard special front lip'as, Oem Fog'ai, USDM bagažinės dangtis, Black hausing priekinės faros, Red white galinės lempos, Benen TowHook, amber corners, 2 Kvadratiniai numeriai, Dohc vtec sir lipdukai, 6 gen slenksčiai.
Vidus : Juodas salonas, Juodos stoikių plastmasės, pati minimaliausia aparatūra, sparco speed2, Nardi deep corn vairiukas (zomša), VDO indikatoriai, golfo kamuoliukas knob, išimtas salono kilimas, išimtos galinės sėdynės, panaikinta garso izoliacija.
Automanas.lt - Ateities planai?
Darius - Ateityje norėčiau įdėti turbiną, sudėti rastafkes į galą, nes norėčiau, kad galiniai ratai stovėtų plačiau. Taip pat norėčiau persiųsti vairą ir pridėti dar keletą smulkmenų.



Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]
















REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų