Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trečias kartas nemeluoja, o ketvirtas garantuoja. Turbūt tokiu posakiu vadovaujasi Fiat Group koncerno vadovas Sergio Marchionne, kuris bandys dar kartą atgaivinti legendinę Alfa Romeo markę.
Koncerno vadovas praeitų metų rudenį atskleidė, kad naująjį atgaivinimo planą pristatys šių metų kovą. Artėjant pavasariui, interneto platybėse atsiranda vis daugiau įvairiausių pranešimų susijusių su Alfa Romeo ateitimi.
Neoficialūs šaltiniai skelbia, kad ketvirtajame markės atgaivinimo plane yra visiškai nauja klasikinės komponuotės platforma, kuri buvo pavadinta Giorgio vardu.
Šią platformą jau trejus metus kuria maža Maserati inžinierių komanda, o jai vadovauja Philippe Krief. Šis labai talentingas inžinierius buvo atsakingas už daugybę Fiat koncerno kūrinių. Pradedant MultiAir motorais ir baigiant Q2 diferencialu.
Galinių varomųjų ratų platformą naudos ne tik Alfa Romeo, bet ir Maserati, Chrysler ir Dodge markės automobiliai. Tik neišsigąskite, nes Alfa Romeo kūriniai turės visiškai kitokius variklius ir važiuoklės komponentus, kurie nebus naudojami Chrysler ar Dodge automobiliuose.
Trečias kartas nemeluoja, o ketvirtas garantuoja. Turbūt tokiu posakiu vadovaujasi Fiat Group koncerno vadovas Sergio Marchionne, kuris bandys dar kartą atgaivinti legendinę Alfa Romeo markę.
Koncerno vadovas praeitų metų rudenį atskleidė, kad naująjį atgaivinimo planą pristatys šių metų kovą. Artėjant pavasariui, interneto platybėse atsiranda vis daugiau įvairiausių pranešimų susijusių su Alfa Romeo ateitimi.
Neoficialūs šaltiniai skelbia, kad ketvirtajame markės atgaivinimo plane yra visiškai nauja klasikinės komponuotės platforma, kuri buvo pavadinta Giorgio vardu.
Šią platformą jau trejus metus kuria maža Maserati inžinierių komanda, o jai vadovauja Philippe Krief. Šis labai talentingas inžinierius buvo atsakingas už daugybę Fiat koncerno kūrinių. Pradedant MultiAir motorais ir baigiant Q2 diferencialu.
Galinių varomųjų ratų platformą naudos ne tik Alfa Romeo, bet ir Maserati, Chrysler ir Dodge markės automobiliai. Tik neišsigąskite, nes Alfa Romeo kūriniai turės visiškai kitokius variklius ir važiuoklės komponentus, kurie nebus naudojami Chrysler ar Dodge automobiliuose.