Nors iš savų šaltinių Dakaro vilkas gavo informacijos, jog laukia kur kas sunkesnės trasos, neleisiančios net susimąstyti apie lenktyniavimą daugiau nei 10 dienų, trasų sudarytojai šiame etape turi dar tik labai abstraktų vaizdą.
„Didžiulis klausimas, kaip organizatoriams pavyks ištesėti pažadą ir padaryti tikrai sunkų Dakarą. Juk Afrikoje važiuodavome apie 20 dienų – tai reiškia, jog realiai pusė etapų yra nuimta per tą periodą. Jei visą kankynę jiems pavyks sudėti į šias 10 dienų ir vos 5000 km – bus stipru,“ – tikisi A. Juknevičius. „Jei ne – legendinis Dakaras savo savitumą praras ir taps tik dar vienu pasaulio taurės čempionato etapu.“
Remiantis naujausia organizatorių pateikta informacija, lenktynininkai ir vėl startuos Peru sostinėje Limoje, iš kurios važiuos į pietus pakrante. Vėliau tols nuo vandenyno, o maratoninis greičio ruožas bus surengtas prie pat Čilės sienos. Po jo dalyviai važiuos atgal, sostinės link. 70 % trasų turėtų sudaryti smėlis, o iš viso bus nuvažiuota apie 5000 km.
Pirmąjį aiškesnį 2019-ųjų Dakaro ralio trasos vaizdą ir lenktynių grafiką paskelbę garsiųjų varžybų organizatoriai susilaukė itin skirtingų dalyvių bei fanų reakcijų. Žiūrovams daugiausiai klausimų sukėlė trumpesnė varžybų trukmė, tuo tarpu patyrę dalyviai atsargiai komentuoja A.S.O. veiksmus ir viliasi, kad trasos nesikartos, o žadami sunkumai atsvers prarastus etapus.
20 dienų karščio, deginančio smėlio, nemigos ir skaudančių kaulų miegant dykumoje – tokį Dakarą Afrikoje mena daugiausiai patirties sunkiausiose pasaulio varžybose turintis Antanas Juknevičius. Jam yra tekę važiuoti 17-a, 18-a etapų, lenktynėms persikėlus į Pietų Ameriką etapų skaičius niekuomet nebuvo mažesnis nei 12-a, tačiau 2019-ų sausį A. Juknevičius stos į startą pirmame tokiame Dakaro ralyje – vykstančiame tik vienoje šalyje ir apimančiame vos 10 etapų.
„Dėl Peru pasirinkimo man klausimų nekyla – tai tikrai nereali šalis su nuostabaus grožio vaizdais ir gamta, kurioje tikrai galima rasti visko. Praėjusiais metais pirmieji etapai čia atsijojo nemažą dalį lenktynininkų – visiems buvo nelengva, tačiau tai man asmeniškai labiausiai priminė originalųjį Afrikos Dakarą. Kur kas daugiau nerimo kelia mažas etapų skaičius,“ – po naujos informacijos pasirodymo teigė į jubiliejinį 10-ąjį savo Dakarą besiruošiantis „CRAFT Bearings“ lenktynininkas Antanas Juknevičius.
Pirmąjį aiškesnį 2019-ųjų Dakaro ralio trasos vaizdą ir lenktynių grafiką paskelbę garsiųjų varžybų organizatoriai susilaukė itin skirtingų dalyvių bei fanų reakcijų. Žiūrovams daugiausiai klausimų sukėlė trumpesnė varžybų trukmė, tuo tarpu patyrę dalyviai atsargiai komentuoja A.S.O. veiksmus ir viliasi, kad trasos nesikartos, o žadami sunkumai atsvers prarastus etapus.
20 dienų karščio, deginančio smėlio, nemigos ir skaudančių kaulų miegant dykumoje – tokį Dakarą Afrikoje mena daugiausiai patirties sunkiausiose pasaulio varžybose turintis Antanas Juknevičius. Jam yra tekę važiuoti 17-a, 18-a etapų, lenktynėms persikėlus į Pietų Ameriką etapų skaičius niekuomet nebuvo mažesnis nei 12-a, tačiau 2019-ų sausį A. Juknevičius stos į startą pirmame tokiame Dakaro ralyje – vykstančiame tik vienoje šalyje ir apimančiame vos 10 etapų.
„Dėl Peru pasirinkimo man klausimų nekyla – tai tikrai nereali šalis su nuostabaus grožio vaizdais ir gamta, kurioje tikrai galima rasti visko. Praėjusiais metais pirmieji etapai čia atsijojo nemažą dalį lenktynininkų – visiems buvo nelengva, tačiau tai man asmeniškai labiausiai priminė originalųjį Afrikos Dakarą. Kur kas daugiau nerimo kelia mažas etapų skaičius,“ – po naujos informacijos pasirodymo teigė į jubiliejinį 10-ąjį savo Dakarą besiruošiantis „CRAFT Bearings“ lenktynininkas Antanas Juknevičius.