• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Originalios inžinierių idėjos ir sprendimai kuriant sportinius automobilius yra viena svarbiausių gero rezultato dedamųjų. Ypač tokiose technikai negailestingose lenktynėse, kaip Dakaras. Neatsitikinai bivake gamyklinės komandos, šiems dalykams išleidžiančios kalnus pinigų, apsitveria savo teritorijas ir kiek įmanydamos saugo pačias pažangiausias konstrukcijas nuo pašalinių akių.
Tačiau yra viena vieta, kur smalsuoliai gali lig soties spoksoti į apnuogintą maratono lyderių „geležį“. Praėjusių metų Dakare pasiūlę savo paslaugas ir sulaukę palankių įvertinimų, 2015-aisiais sportinių automobilių, motociklų, keturračių ir sunkvežimių švara sutiko pasirūpinti „Kärcher“. Trijose bivakuose – „Villa Carloz Paz“, „Iquique“ bei „Rosario“ – šios kompanijos atstovai Argentinoje ir Čilėje įrengė mobilias plovyklas, kuriose iš trasos grįžusius automobilius komandų mechanikai gali nuplauti naudodami profesionalią aukšto slėgio įrangą. Atlikti šias procedūras būtina, nes priešingu atveju meistrų darbas tikrinant mašinų būklę po dienos išbandymų taptų velniškai sudėtingas ar netgi neįmanomas.
Šįkart po ekspedicijos į Boliviją, kur maratono dalyviai pateko į stiprią liūtį, o vėliau pralėkė garsiuoju druskos ežero (Salar de Uyuni) paviršiumi visureigiai buvo apaugę nerealiu sūraus purvo sluoksniu. Norint jį ištaškyti iš visų konstrukcinių užkaborių, mašinos yra priverstos nusimesti siluetą kėbului suteikiančius panelius iš anglies pluošto ar tvirto, tačiau lengvo plastiko. Kai pamatai tokį „išrengtą“ automobilį, žiūrėdamas į sudėtingą vamzdelinę konstrukciją kurį laiką negali susigaudyti, kas lepinasi švaros procedūromis – „Toyota“, „Mitsubishi“, „Ford“, „Volskwagen“, „Renault“ ar „Nissan“. Tiksliau, tokius prekinius automobilių pramonės ženklus reklamuojantys bolidai. Štai, kaip viskas atrodo iš arti.

N40 vyrų autoklubas
Galerija

Originalios inžinierių idėjos ir sprendimai kuriant sportinius automobilius yra viena svarbiausių gero rezultato dedamųjų. Ypač tokiose technikai negailestingose lenktynėse, kaip Dakaras. Neatsitikinai bivake gamyklinės komandos, šiems dalykams išleidžiančios kalnus pinigų, apsitveria savo teritorijas ir kiek įmanydamos saugo pačias pažangiausias konstrukcijas nuo pašalinių akių.
Tačiau yra viena vieta, kur smalsuoliai gali lig soties spoksoti į apnuogintą maratono lyderių „geležį“. Praėjusių metų Dakare pasiūlę savo paslaugas ir sulaukę palankių įvertinimų, 2015-aisiais sportinių automobilių, motociklų, keturračių ir sunkvežimių švara sutiko pasirūpinti „Kärcher“. Trijose bivakuose – „Villa Carloz Paz“, „Iquique“ bei „Rosario“ – šios kompanijos atstovai Argentinoje ir Čilėje įrengė mobilias plovyklas, kuriose iš trasos grįžusius automobilius komandų mechanikai gali nuplauti naudodami profesionalią aukšto slėgio įrangą. Atlikti šias procedūras būtina, nes priešingu atveju meistrų darbas tikrinant mašinų būklę po dienos išbandymų taptų velniškai sudėtingas ar netgi neįmanomas.
Šįkart po ekspedicijos į Boliviją, kur maratono dalyviai pateko į stiprią liūtį, o vėliau pralėkė garsiuoju druskos ežero (Salar de Uyuni) paviršiumi visureigiai buvo apaugę nerealiu sūraus purvo sluoksniu. Norint jį ištaškyti iš visų konstrukcinių užkaborių, mašinos yra priverstos nusimesti siluetą kėbului suteikiančius panelius iš anglies pluošto ar tvirto, tačiau lengvo plastiko. Kai pamatai tokį „išrengtą“ automobilį, žiūrėdamas į sudėtingą vamzdelinę konstrukciją kurį laiką negali susigaudyti, kas lepinasi švaros procedūromis – „Toyota“, „Mitsubishi“, „Ford“, „Volskwagen“, „Renault“ ar „Nissan“. Tiksliau, tokius prekinius automobilių pramonės ženklus reklamuojantys bolidai. Štai, kaip viskas atrodo iš arti.

N40 vyrų autoklubas
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų