Po ralio į Rusiją sugrįžęs A. Kuzmičius neslėpė, kad jo karjerą autosporte stipriai paveikė tarptautiniai apribojimai, įvesti po 2022-aisiais Rusijos pradėtos plataus masto invazijos į Ukrainą.
„Politinė situacija viską labai apsunkina. Gal ir atsiranda žmonių, norinčių važiuoti su manimi, bet jie supranta, kad turiu rusišką pasą. Visa kita šiais laikais nebeturi reikšmės. Nuo 2022-ųjų esu gavęs vos du pasiūlymus iš Europos. Vienas jų buvo iš Vengrijos, tačiau jų lenktynininkas pats bendradarbiauja su Rusija, tad politinė situacija jam nerūpėjo. Visgi, dėl išaugusių logistikos kaštų ir sumažėjusių pajamų, likus mėnesiui iki Dakaro jis atsisakė startuoti.“
2023-aisiais Kuzmičius sulaukė galimybės lenktyniauti su pilotu iš Švedijos.
„Jo nuolatinis šturmanas negavo leidimo atvykti į Jungtinius Arabų Emyratus, todėl buvau skubiai pakviestas jį pakeisti. Visi buvo patenkinti mano darbu, susidraugavau tiek su pilotu, tiek su Matiasu Ekströmu. Tąkart man tiesiog pasisekė, jog turėjau galimybę ten dalyvauti. Bet visais kitais atvejais, vos tik kas pamato rusišką pasą – iš karto kyla abejonių dėl bendradarbiavimo.“
Dakaro ralyje Kuzmičius taip pat susidūrė su kurioziška situacija.
„Daugiau nei pusę organizatorių sudaro arabai – visi jie mane puikiai pažįsta. Prieš poilsio dieną mano pavardė staiga buvo pažymėta kaip Jungtinių Arabų Emyratų atstovo. Tada sutikau vieną iš FIA atstovų, su juo pasikalbėjome apie situaciją – ir Jungtinių Arabų Emyratų santrumpa dingo, vietoj jos palikta tuščia vieta. Ten visi lyg ir viską supranta, bet su manimi geriau nejuokauti“, – „Championat“ portalui pasakojo A. Kuzmičius.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!