Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Japonijos automobilių kultūrai reikėtų dėkoti už daugybę dalykų. Originalumą ir išskirtinumą vertinantys japonai net nenujausdami sugebėdavo diktuoti pasaulines automobilių tobulinimo tendencijas. Tačiau ar šis „Daihatsu Mira“ galėtų užkariauti viso pasaulio automanų širdis?
Šiam vaikinui priklausantis automobilis tikrai nėra pats įdomiausias, tačiau tai ką jis padarė su juo, galėtų sudominti ne vieną automaną, ypač jeigu esate pamišęs dėl gausaus ratų išvirtimo.
Nors neigiamas ratų išvirtimas pagerina automobilio stabilumą posūkiuose, tačiau vargu ar automobilių sportu gyvenantys žmonės norėtų savo bolidų ratus išversti kaip štai šis vaikinas. Priekinių ratų išvirtimo kampas yra net -17, o galinių - 19.
Išvirtimas kinta keičiantis automobilio pasvirimui. Vizualiai tai galima pamatyti stebint sunkiuosius sunkvežimius „Tatra“: nepakrautų automobilių galinių ratų išvirtimas yra toks didelis, kad sunkvežimis važiuoja tik išorinių ratų padangomis. Nulinis išvirtimas užtikrina minimalų padangų susidėvėjimą ir atitinkamai padidėja jų tarnavimo laikas. Neigiamas išvirtimas pagerina stabilumą posūkiuose.
Japonijos automobilių kultūrai reikėtų dėkoti už daugybę dalykų. Originalumą ir išskirtinumą vertinantys japonai net nenujausdami sugebėdavo diktuoti pasaulines automobilių tobulinimo tendencijas. Tačiau ar šis „Daihatsu Mira“ galėtų užkariauti viso pasaulio automanų širdis?
Šiam vaikinui priklausantis automobilis tikrai nėra pats įdomiausias, tačiau tai ką jis padarė su juo, galėtų sudominti ne vieną automaną, ypač jeigu esate pamišęs dėl gausaus ratų išvirtimo.
Nors neigiamas ratų išvirtimas pagerina automobilio stabilumą posūkiuose, tačiau vargu ar automobilių sportu gyvenantys žmonės norėtų savo bolidų ratus išversti kaip štai šis vaikinas. Priekinių ratų išvirtimo kampas yra net -17, o galinių - 19.
Išvirtimas kinta keičiantis automobilio pasvirimui. Vizualiai tai galima pamatyti stebint sunkiuosius sunkvežimius „Tatra“: nepakrautų automobilių galinių ratų išvirtimas yra toks didelis, kad sunkvežimis važiuoja tik išorinių ratų padangomis. Nulinis išvirtimas užtikrina minimalų padangų susidėvėjimą ir atitinkamai padidėja jų tarnavimo laikas. Neigiamas išvirtimas pagerina stabilumą posūkiuose.