Pirmasis sezonas – su taure
„Speed factory“ komanda, kuriai atstovavo D.Matijošaitis, LMP3 klasėje užėmė trečiąją vietą, nusileidusi tik dviems „Ginetta” gamyklinės komandos „Team LNT“ ekipažams.
Kaip ir tikėtasi, ši pernai sukurta nauja prototipų klasė sulaukė įspūdingo susidomėjimo ir bent jau kolkas dabar joje dominuoja prancūzų gamintojo „Ligier“ prototipai.
Praėjusiame sezone šioje klasėje tiek skaičiumi, tiek pasiekimais pirmavo „Ginetta“ gaminti prototipai. Vieną jų vairavo ir D. Matijošaitis. Tačiau šiam gamintojui nepatekus tarp patvirtintų gamintojų nuo 2017 metų sezono, „Ginetta“ vadovybė LMP3 projekto vystymą sustabdė ir iš čempionato pasitraukė. Jame nebedalyvaus ir du minėtieji „Ginetta“ gamyklinės komandos „Team LNT“ ekipažai.
Lenktyniaus ir Europos futbolo legenda
Šiemet Europos Le Mans serijos varžybų startuose stos rekordinis komandų skaičius – 44 automobiliai. Iš jų - penkiolika LMP2 klasės ir net dvi dešimtys LMP3 klasės prototipų. Čempionate išvysime tokius „Le Mans Series“ senbūvius kaip „Thiriet by TDS“, „Krohn Racing“, „Greaves Motorsport“ ar „Murphy Prototypes“.
Tiesa, 2014 metų Europos čempionai „Jota Sport“ šiemet išplėtė savo užmojus ir varžysis tiek Europos Le Mans serijoje, tiek „World Endurance Championship“ pasaulio čempionate. Tačiau jie važiuos užsimaskavę po rusiška „G-Drive“ (Rusijos kompanijos „Gazpromneft“ prekės ženklas – aut. past.) vėliava. „G-Drive“ komanda pernai tapo pasaulio čempionais LMP2 klasėje.
Bene įdomiausi iš naujokų komandų yra „Panis Barthez Competition“ komanda. Jeigu buvusio F1 vairuotojo Olivier Panis pavardė dar ne visiems kažką sako, tai Fabian Barthez‘ą žino turbūt visi didesni ar mažesni futbolo fanai. Fabianas kartu su Olivier subūrė bendrą komandą bei pats taip pat yra registruotas kaip vairuotojas komandoje. Nuostabos didelės čia neturėtų kilti, kadangi legendinis Prancūzijos futbolo rinktinės vartininkas jau nuo 2008 aktyviai užsiima autosportu ir yra tapęs Prancūzijos GT čempionu.