„Niekada iki tol nebuvus trasoje, tikrai nepakenks apeiti jos ratą. Be to gali pamatyti įvairių smulkmenų – aukštesnius „kerbus“, kur geriau jau neleisti rato, nes automobilį gali sumėtyti ir sulaužyti“, – sakė D. Matijošaitis.
Lenktynininkas atkreipė dėmesį ir į kai kur paklotus specialius kilimus už trasos trajektorijos ribų.
„Jie šiek tiek dovanoja klaidas. Jei už trajektorijos eina kilimas, o ne žvyras, tai dar turi galimybę pasitaisyti ir grįžti į trasą. Atsidūręs ant žvyro, praktiškai vienas nebeišvažiuosi“, – sakė D. Matijošaitis.
Sekmadienį vyksiančiose varžybose tie kilimai gali daugiau pakenkti, nei padėti. Ne viena orų prognozė žada lietų. Jei lis ir kilimai sušlaps, tai jie taps slidūs it ledas.
Nemažai posūkių trasoje yra apgaulingi. Tą rodo ir į pievas vedančios stabdymo žymės.
„Trasa sudėtinga ir pavojinga. Iš vienos pusės – joje gerai tobulėji, bet iš kitos – labai baisu“, – sakė lenktynininkas.
Apie trasos sudėtingumą byloja ir šimtai padangų žymių ant dangos, kurios niekur neveda, bet trasa nėra tokia pavojinga, kokia buvo prieš du dešimtmečius.
1994 būtent šioje trasoje įvyko vienas didžiausių „Formulės 1“ skandalų, kuris iki šiol nėra iki atskleistas. Tada per kvalifikaciją žuvo austrų lenktynininkas Ronaldas Ratzenbergeris, o kitą dieną ir Brazilijos žvaigždė A. Senna.
„Jau po R. Ratzenbergerio žūties lenktynėse turėjo būti nutrauktos, bet sužaidė dideli pinigai ir jo žūtis buvo laikoma paslaptyje. Jei tik jis būtų žuvęs tą savaitę, tai relikvijų šioje vietoje būtų daugiau. Visi prisimena tik Senną“, – sakė D. Matijošaitis.
Abiejų lenktynininkų žūčių vietos pažymėtos fanų altorėliais, o trasos viduje esančiame parke stovi ir dviejų metrų aukščio A. Sennos skulptūra.
Šeštadienį lenktynininkai turės dvejas treniruotes trasoje, o sekmadienį jų jau laukia varžybos nuo 15 valandos Lietuvos laiku.