• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu esate nuolatinis „Automanas.lt“ skaitytojas, tuomet ši raudona „Audi“ Jums turėtų būti puikiai pažįstama arba labai greitai atpažįstama. Keletą metų D.Britanijos traukos lenktynių pirmenybėse dalyvaujantis lietuvis, neseniai startavo pirmame 2017 metų D.Britanijos drago čempionato pirmame etape, kuriame pademonstravo konkurentams nepatinkančius rezultatus. 
Kadangi su Audrių stengiamės palaikyti ne vienerius metus, susisiekėme su D.Britanijoje gyvenančiu automanu ir pasišnekučiavome apie jo įspūdžius iš pirmojo drago čempionato etapo ir ateities planus.

Jeigu esate nuolatinis „Automanas.lt“ skaitytojas, tuomet ši raudona „Audi“ Jums turėtų būti puikiai pažįstama arba labai greitai atpažįstama. Keletą metų D.Britanijos traukos lenktynių pirmenybėse dalyvaujantis lietuvis, neseniai startavo pirmame 2017 metų D.Britanijos drago čempionato pirmame etape, kuriame pademonstravo konkurentams nepatinkančius rezultatus. 
Kadangi su Audrių stengiamės palaikyti ne vienerius metus, susisiekėme su D.Britanijoje gyvenančiu automanu ir pasišnekučiavome apie jo įspūdžius iš pirmojo drago čempionato etapo ir ateities planus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Drage dalyvaujanti Audi (3)


2016 metų sezonas buvo pakankamai sėkmingas. Kokius namų darbus atlikai ruošdamasis 2017 metų sezonui? 
Audrius - 2016 metai buvo tikrai labai geri ir sėkmingi. Pavyko laimėti kelias varžybas, pagerinau savo asmeninį 1/4 mylios įveikimo laiką - dabar mano asmeninio rekordo laikas - 9,6 sekundės, o finišo liniją kertu važiuodamas 238 km/val. greičiu. Praėjusiais metais taip pat iškovojau 5 vietą svarbiausiose „Volkswagen Action“ varžybose, į kurias susirenka milžiniškas būrys greičio entuziastų iš visos Europos. Vienas iš pavyzdžių - greičiausia „Audi A5“ pasaulyje, kuri trasą įveikia per 7,1 sekundės.
Automobilis ne sezono metu nesnaudė ir dulkių nerinko. Kokius pakeitimus atlikote?
Audrius - Labai daug pakeitimų nedarėme, daugiau dėmesio skyrėme dabartinių agregatų ilgaamžiškumui ir jų tvarkymui. 2016 metų paskutinėse varžybose lūžo galinio diferencialo laikiklis. Jį bandėme keisti vietoje, bet pradėjus lyti netekome galimybės pademonstruoti savo galimybių. Žiemos metu automobiliui atlikome kelis nežymius pakeitimus ir laukiau 5 mėnesius, kol vėl galėsiu išvažiuoti į trasą.

REKLAMA

Drage dalyvaujanti Audi (1)


Minėjai, jog šiuo metu „Audi“ motoras išvysto 900 arklio galių, tačiau sieki jo pajėgumą padidinti iki 1000 AG. Kaip tai žadate padaryti? 
Audrius - Taip, šiuo metu manosios „Audi“ variklis išspaudžia netoli 900 arklio galių, tačiau į automobilį sumontuoti komponentai yra paruošti turėti 1000 AG ar net daugiau. Neperseniausiai reguliuodami variklio darbą išnaudojome 1600 cc purkštukų potencialą, tad mano ištikimiausi partneriai iš „FCP Engineering“ parūpino pralaidesnius - 2200 cc purkštukus. Netolimoje ateityje sumontuosime didesnę oro sklendę ir stebėsime kaip keičiasi variklio parametrai.
Ar sulauki didžiulės konkurencijos D.Britanijos vykstančiose varžybose? 
Audrius - Londone vykusiose varžybose didžiulio pasipriešinimo nesulaukiau, nes pagrindiniams varžovams koją pakišo sugedusi technika. Vis dėlto, D.Britanijoje yra labai daug greitų mašinų, kurios demonstruoja aukštus rezultatus. Be to, traukos varžybos šioje šalyje yra labai populiarios. Retkarčiais iki starto tenka laukti net 2 ar 3 valandas.

REKLAMA
REKLAMA

Drage dalyvaujanti Audi (4)


Kaip sekėsi pirmame D.Britanijos traukos čempionato etape?
Audrius - Geriau negu gerai - man pavyko jį laimėti. Buvau pats labai maloniai nustebintas automobilio greičiu. Pirmojo etapo trasos išskirtinumas yra tas, jog šiame etape reikia ne tik greitai važiuoti, bet ir labai greitai sustoti. Sugrįžtant prie etapo apžvalgos - iki šiol nebuvau dar taip greitai važiavęs. Finišo liniją kirtau važiuodamas 251 km/val. greičiu.
Ar žadi su automobiliu atvykti į Lietuvą ir parodyti iš kokio molio drėbta tavo „Audi“?
Audrius - Šiemet į Lietuvą atvykti, greičiausiai, nepavyks. 2016 metais automobilis kurį laiką buvo Lietuvoje, jai buvo atliekamos įvairios modifikacijos. Į automobilį sumontavome „Turbosystems“ turbiną, puikias rankas turinčio Edgaro pagamintas išmetimo kolektorius. Be to, tai viena iš nedaugelio „Audi“ su 5 cilindrų varikliu, kuri naudoja „Twin Scroll“ sistemą.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų