Elektromobiliams skirtos itin didelio diametro 20 colių padangos yra siauros ir aukštos. Tokie padangos duomenys leido pasiekti įspūdingo pasipriešinimo riedėjimui sumažinimo. Žinoma, ne tik padangos išmatavimai, bet ir visos jos sudedamosios dalys užtikrino itin mažą pasipriešinimą riedėjimui.
Tuo tarpu 17 ir 18 colių dydžio „Conti.eContact“ primena įprastas SUV ir lengvųjų automobilių padangas. Bet taip tik atrodo iš šalies. Iš tiesų, padangas kūrę inžinieriai itin kruopščiai parinko kiekvieną padangos elementą ir pasiekė įspūdingo, maždaug 20 procentų mažesnio pasipriešinimo riedėjimui. Be to, tai yra pirmoji „Continental“ padanga, pelniusi ir pasipriešinimo riedėjimui, ir stabdymo ant šlapios kelio dangos Europos Sąjungos padangų ženklinimo „A“ įvertinimą.
„Continental“ gamoje yra dvi padangos, skirtos elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams. Ir nors jos turi tą patį „Conti.eContact“ vardą, yra pritaikytos skirtinga pavara varomiems automobiliams. 20 colių dydžio elektromobilių padangos pasižymi įspūdingu, net 30 procentų mažesniu pasipriešinimu riedėjimui. O 17 ir 18 colių hibridiniams automobiliams skirtos padangos turi iki 20 procentų mažesnį pasipriešinimą riedėjimui.
Taip pat hibridiniams automobiliams skirtos padangos gali būti montuojamos ir ant įprastų SUV, taip pat galingų automobilių ratų, taip pasiekiant didelį degalų taupymą. Be to, nors ir taupios, šios padangos pasižymi išskirtinėmis savybėmis ant sauso ir šlapio asfalto. O elektromobiliams ar iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams jos užtikrina didesnį vienu įkrovimu elektra nuvažiuojamą atstumą. Šiomis padangomis savo elektromobilius komplektuoja „Volkswagen“ ir „Renault“ gamintojai, greitai jomis turėtų būti komplektuojami ir kitų gamintojų automobiliai su alternatyvia pavara.
„Continental“ gamoje yra dvi padangos, skirtos elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams. Ir nors jos turi tą patį „Conti.eContact“ vardą, yra pritaikytos skirtinga pavara varomiems automobiliams. 20 colių dydžio elektromobilių padangos pasižymi įspūdingu, net 30 procentų mažesniu pasipriešinimu riedėjimui. O 17 ir 18 colių hibridiniams automobiliams skirtos padangos turi iki 20 procentų mažesnį pasipriešinimą riedėjimui.
Taip pat hibridiniams automobiliams skirtos padangos gali būti montuojamos ir ant įprastų SUV, taip pat galingų automobilių ratų, taip pasiekiant didelį degalų taupymą. Be to, nors ir taupios, šios padangos pasižymi išskirtinėmis savybėmis ant sauso ir šlapio asfalto. O elektromobiliams ar iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams jos užtikrina didesnį vienu įkrovimu elektra nuvažiuojamą atstumą. Šiomis padangomis savo elektromobilius komplektuoja „Volkswagen“ ir „Renault“ gamintojai, greitai jomis turėtų būti komplektuojami ir kitų gamintojų automobiliai su alternatyvia pavara.