„Continental“ specialistai tęsdami savo eksperimentą, taip pat sukūrė naują 48 voltų hibridinę sistemą, kurios pagrindu tapo diržu varomas starteris - generatorius. Kaip ir daugelis hibridinių jėgainių, taip ir ši turi stabdžių energijos generavimo sistemą, padeda efektyviau automobiliui įsibėgėti, bet ir padeda sumažinti NOX ir CO2 emisijas maždaug 6 procentais.
14% NOX emisijų sumažėjimą „Continental“ užfiksavo, kuomet į automobilį įdiegė naujo tipo katalizatorių - „EMICAT“. Trumpai tariant - tai yra papildomas šildytuvas, kuris leidžia varikliui ir „SCR“ katalizatoriui greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. Kuo greičiau variklis ir „SCR“ katalizatorius pasiekia darbinę temperatūrą, tuo mažesnė tikimybė, jog dyzelinis variklis išmes didesnę dozę NOX emisijų.
„Continental“ specialistai į automobilį taip pat įdiegė keletą papildomų elektroninių sistemų. Viena iš jų - „Energy Management“ sistema, kuri leidžia surasti optimalų važiavimo režimą, kurio dėka NOX ir CO2 emisijas galima sumažinti ne keliais, bet keliomis dešimtimis procentų.
Atlikę visus bandymus, komponentų gamintojos inžinieriai užfiksavo puikų rezultatą - 80 g/km CO2. Ir šis rezultatas buvo pasiektas ne laboratorijoje, bet bendro naudojimo keliuose.
Taip pat reikėtų paminėti, jog „Continental“ bandomuoju triušiu tapo „Golf GTD“, kuris turi 4 cilindrų, 184 arklio galias išvystantį motorą.
Po keletos metų įsigalios naujas reglamentas, reikalaujantis, jog visi benzinu arba dyzelinu varomos mašinos išmestų ne daugiau nei 95 g/km CO2.
Didžiausias „Continental“ specialistų pasiekimas - šių patobulinimų kaina. Sumontavę visas šias technologijas į eilinį „Golf GTD“, galutinė automobilio kaina išauga vos 2%.