Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Citroen" visada buvo kitokių automobilių gamintojas. Ekstravagantiškas dizainas, modernios technologijas ir neįtikėtina charizma spinduliuojantys automobiliai visada buvo mėgstami žmonių, kurie mėgsta save vadinti individualybe.
Puikus to įrodymas, jog „Citroen" net nemąsto tapti konservatyvių automobilių gamintoju - „C4 Picasso", kuris prekyboje pasirodys jau šių metų pabaigoje, iškart po Frankfurto automobilių parodos, kuri vyks šių metų rugsėjį.
Daugelis ekspertų teigdavo, jog dar prekyboje esantis modelis yra vienas geriausių pasirinkimų, jeigu ieškote talpaus ir šeimai skirto automobilio. Naujas modelis tuo tarpu žada ne tik išlaikyti gerąsias buvusio modelio savybes, tačiau žada pasiūlyti ir keletą naujų ir labai stiprių kozirių.
Bene didžiausia naujovė bus automobilio dizainas, kuris turėtų patikti ne visiems. Labai išraiškinga ir drąsi priekinė automobilio dalis primena „Nissan" kompanijos mažąjį visureigį - „Juke", kurio dizainas kelia labai daug diskusijų.
Galinė automobilio dalis tuo tarpu yra šiek tiek konservatyvesnė. Iš tiesų, mums atrodo, jog galiniai žibintai buvo pasiskolinti iš šeštos kartos „Volkswagen Golf". Ar mums tik vaidenasi?
Naujos kartos modelio techniniai komponentai ir varikliai bus pasiskolinti iš „C4" hečbeko. Variklių gamoje bus trys benzininiai varikliai ir du dyzeliniai agregatai. Apskritai, variklių galia svyruos nuo 92 iki 156 arklio galių.
„Citroen" visada buvo kitokių automobilių gamintojas. Ekstravagantiškas dizainas, modernios technologijas ir neįtikėtina charizma spinduliuojantys automobiliai visada buvo mėgstami žmonių, kurie mėgsta save vadinti individualybe.
Puikus to įrodymas, jog „Citroen" net nemąsto tapti konservatyvių automobilių gamintoju - „C4 Picasso", kuris prekyboje pasirodys jau šių metų pabaigoje, iškart po Frankfurto automobilių parodos, kuri vyks šių metų rugsėjį.
Daugelis ekspertų teigdavo, jog dar prekyboje esantis modelis yra vienas geriausių pasirinkimų, jeigu ieškote talpaus ir šeimai skirto automobilio. Naujas modelis tuo tarpu žada ne tik išlaikyti gerąsias buvusio modelio savybes, tačiau žada pasiūlyti ir keletą naujų ir labai stiprių kozirių.
Bene didžiausia naujovė bus automobilio dizainas, kuris turėtų patikti ne visiems. Labai išraiškinga ir drąsi priekinė automobilio dalis primena „Nissan" kompanijos mažąjį visureigį - „Juke", kurio dizainas kelia labai daug diskusijų.
Galinė automobilio dalis tuo tarpu yra šiek tiek konservatyvesnė. Iš tiesų, mums atrodo, jog galiniai žibintai buvo pasiskolinti iš šeštos kartos „Volkswagen Golf". Ar mums tik vaidenasi?
Naujos kartos modelio techniniai komponentai ir varikliai bus pasiskolinti iš „C4" hečbeko. Variklių gamoje bus trys benzininiai varikliai ir du dyzeliniai agregatai. Apskritai, variklių galia svyruos nuo 92 iki 156 arklio galių.