Neseniai pristatyto „C4 Cactus“ pagrindu sukurtas konceptas turi keletą išskirtinių savybių. Viena iš jų - unikali hibridinė jėgainė, kuri turi ne elektrinį motorą, bet suspausto oro balioną. Tačiau apie tai pakalbėsime vėliau.
„Citroen“ inžinieriai automobilį aprūpino specialiai šiam modeliui pagamintu bamperiu, kuris turi net tris oro paėmimo angas, kurios priklausomai nuo greičio automatiškai atsirado arba užsidaro. Gamintojas taip pat sumontavo didžiulį galinį spoilerį ir 19 colių skersmens ratlankius, kurie taip pat turi ypatingą savybę. Priklausomai nuo greičio, ratlankiuose atsidaro ar užsidaro trys angos (!). Pasak kompanijos atstovų, važiuojant didesniu nei 90 km/val. greičiu, ratlankiuose esančios angos užsidaro. Tokiu būdu pagerinama automobilio aerodinamika.
„Citroen“ kurdama ekonomiškiausią modelį pagalvojo ne tik apie aerodinamiką, bet ir apie lengvesnes ir tuo pačiu stipresnes medžiagas. Beveik visos kėbulo detalės buvo pagamintos iš aliuminio arba sustiprinto plieno. Vien šių detalių dėka automobilio svoris sumažėjo 100 kilogramų.
O dabar įdomiausia dalis - jėgainė. „Citroen C4 Cactus Airflow“ turi „PSA“ koncerno inžinierių sukurtą „Hybrid Air“ hibridinę jėgainę, kurią sudaro trijų cilindrų benzininis variklis ir suspausto oro balionas.
Jos veikimo principas labai paprastas. Kiekvieną kartą paspaudus stabdžių pedalą, specialiame balione kaupiamas oras, tuo tarpu paspaudus akceleratoriaus pedalą, specialiame balione sukauptas oras padeda automobiliui įsibėgėti. Viskas labai paprasta ir efektyvu.
Pasak kompanijos atstovų, šios hibridinės jėgainės dėka pavyko vidutines kuro sąnaudas sumažinti iki 2 litrų šimtui kilometrų. Pasaka!