Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš jūsų akis pats galingiausias Citroen markės automobilis per visą kompanijos istoriją. Bent jau taip sako prancūzai, kurie Pekino automobilių parodoje pademonstruos sportiškiausią DS 5LS sedano versiją.
Taigi, kas slypi po šio dailaus sedano kapotu? 1.6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų turbininis motoras. Toks pats „mažylis“ montuojamas į Citroen DS3, MINI Cooper S ir net Peugeot RCZ R. Tačiau po keletos patobulinimų, variklio galia buvo padidinta iki 300 arklio galių, o sukimo momentas išaugo iki 399 NM. Nežinome kiek sveria naujasis sportininkas, tačiau Citroen teigia, jog 5LS R iki 100 km/val. įsibėgėtų per 5.5 sekundės.
Palyginus su standartiniu modeliu, prancūzai 5LS R aprengė prašmatnesniu kostiumu. Naujo dizaino priešrūkiniai žibintai, daugybę DS logotipų, 20 colių ratlankiai, keletas detalių iš anglies pluošto. Taip pat reikėtų paminėti 15 milimetrų pažemintą važiuoklę.
Didžiausia bėda - automobilis dar nėra paruoštas serijinei gamybai, o tiksliau - Citroen dar nėra galutinai nusprendusi dėl šio modelio likimo. Vis dėlto, jeigu 5LS R patektų į serijinę gamybą, vargu ar jis būtų parduodamas Europoje. 4.7 metro ilgio sedanas bus parduodamas tik Kinijoje.
Galerija :
Prieš jūsų akis pats galingiausias Citroen markės automobilis per visą kompanijos istoriją. Bent jau taip sako prancūzai, kurie Pekino automobilių parodoje pademonstruos sportiškiausią DS 5LS sedano versiją.
Taigi, kas slypi po šio dailaus sedano kapotu? 1.6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų turbininis motoras. Toks pats „mažylis“ montuojamas į Citroen DS3, MINI Cooper S ir net Peugeot RCZ R. Tačiau po keletos patobulinimų, variklio galia buvo padidinta iki 300 arklio galių, o sukimo momentas išaugo iki 399 NM. Nežinome kiek sveria naujasis sportininkas, tačiau Citroen teigia, jog 5LS R iki 100 km/val. įsibėgėtų per 5.5 sekundės.
Palyginus su standartiniu modeliu, prancūzai 5LS R aprengė prašmatnesniu kostiumu. Naujo dizaino priešrūkiniai žibintai, daugybę DS logotipų, 20 colių ratlankiai, keletas detalių iš anglies pluošto. Taip pat reikėtų paminėti 15 milimetrų pažemintą važiuoklę.
Didžiausia bėda - automobilis dar nėra paruoštas serijinei gamybai, o tiksliau - Citroen dar nėra galutinai nusprendusi dėl šio modelio likimo. Vis dėlto, jeigu 5LS R patektų į serijinę gamybą, vargu ar jis būtų parduodamas Europoje. 4.7 metro ilgio sedanas bus parduodamas tik Kinijoje.
Galerija :