„Chrysler“ siekdama įrodyti, jog vienatūriai gali būti stilingi, įdomūs ir daugelyje sričių neatsilikti nuo itin populiarių visureigių, Čikagos automobilių parodoje pristatė visapusiškai atnaujintą „Pacifica“, kuris, be dizaino pakeitimų, pademonstravo ir naują techninę ir technologinę įrangą.
Bene pastebimiausi pokyčiai išorėje – naujo dizaino priekiniai žibintai, naujo dizaino ratlankius bei modifikuotas radiatoriaus groteles. Subtilu? Be abejonės. Skoninga? Dar ir kaip.
Įdomesnių pokyčių, kaip ir minėjome anksčiau, įvyko kitose srityse. Atnaujintas „Chrysler Pacifica“ pirmą kartą bus siūlomas su keturių varančiųjų ratų pavara, galinčia nukreipti visą galimą sukimo momentą tik į galinius ratus arba į ratą, kuris turi didžiausią sukibimą su kelio danga. Tokio pobūdžio sistemos yra labai dažnai naudojamos visureigiškos išvaizdos automobiliuose, tuo tarpu dideliuose furgonuose – unikali savybė.
Verta paminėti, jog versijos su keturių varančiųjų ratų pavara turi modifikuotą važiuoklę, kurioje atsirado papildomas stabilizatorius, standesnius amortizatorius ir 20 mm aukštesnę kėbulo prošvaisą.
Kalbant apie technologijas, daugelio dėmesį patrauks visiškai nauja multimedija, kurioje bus diegiama visiškai nauja „Uconnect 5“ sistema. „Pacifica“ yra pirmasis modelis, kuris gavo šią sistemą, tačiau per artimiausius porą metų tą pačią sistemą gaus ir kiti „FCA“ koncerno gaminiai.
Naujoji multimedija turės 10,1 colio jutiklinį ekraną, kuris suteiks galimybę sukurti 6 vartotojo profilius, naudotis „Android Auto“ bei „Apple CarPlay“ sąsajomis. Be to, naujoji sistema turės įdiegtą „Amazon Alexa“ asistentą.
Šeimos nariais besirūpinantys vairuotojai taip pat bus maloniai nustebinti priedais, kuriuos bus galima įdiegti. Pavyzdžiui, naujos kartos „FamCam“ vaizdo kamera, kuri priekyje sėdintiems tėvams leis stebėti gale sėdinčius atžalas. Kitas vertingas akcentas – 12-a „USB“ lizdų, įskaitant „USB-A“ ir „USB-C“ jungtis, arba integruota centrinė konsolė, kurios talpa siekia 13,6 litro.
Keliones praturtins ir naujas žemų dažnių garsiakalbis, belaidžiai įkrovikliai ir dar geresnė garso izoliacija, kuri padės greitai užliūliuoti pavargusias atžalas. „Chrysler“ teigia, jog atnaujintas modelis bus komplektuojamas su gerokai storesniais stiklais, kurie akivaizdžiai padėjo sumažinti aerodinaminį triukšmą, bandantį prasibrauti į vidų.
Ir paskutinis „Pacifica“ koziris – saugumo įranga. „Chrysler“ neslepia, jog „Pacifica“ galės pasiūlyti net 97 pagalbines sistemas, kurios vienaip ar kitaip padidina vairavimo malonumą ar saugumą. Vienatūris bus komplektuojamas su visomis įmanomomis saugumo sistemomis: eismo juostos palaikymo sistema – yra, automatiškai automobilį sustabdanti sistema – yra, pėsčiųjų atpažinimo sistema – taip pat, ir tai tik maža dalis.
Variklių gamoje – liūdnesnis vaizdelis. Europiečiams, teoriškai, pati įdomiausia versija bus su hibridine pavara. Ją sudarys atnaujintas „Penstar“ 6 cilindrų variklis, išvystantis 290 arklio galių. Teoriškai, vienatūris naudodamas išskirtinai elektros energiją nuvažiuos iki 50 kilometrų distanciją. Apskritai, automobilis galės nuvažiuoti daugiau nei 800 kilometrų, kol vairuotojui prireiks užsukti į degalinę.