Dabar „General Motors“ koncerne dirbantys inžinieriai į „Chevrolet Camaro“ žiūri visiškai kitomis akimis. Ne visi amerikiečiai nori turėti tik triukšmingą, išvaizdų ir tik tiesiai sugebantį važiuoti automobilį. Dabar daugelis amerikiečių varvina seilę į automobilius, kurie ne tik atrodo kietai, bet ir sugeba kelyje elgtis kaip grynakraujis atletas. Ne veltui „Porsche“ automobilių pardavimai anapus Atlanto yra kaip niekada dideli.
„Chevrolet“ atsižvelgdama į besikeičiančius pirkėjų poreikius, šiandien pristatė naująjį „Camaro ZL1“ - sportiškiausią ir atletiškiausią „Camaro“ modelio versiją, kuri atrodo taip, lyg būtų sukurta Europoje gyvenančių inžinierių. Kodėl? Nes priekinėje dalyje sumontuotas didžiulis spliteris pagerina automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, variklio dangtyje esanti skylė yra ne dėl grožio, bet dėl to, jog galėtų aušinti galingą variklį.
Milžiniškus 20 colių ratus suka 6.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 640 arklio galių ir 867 Nm sukimo momentą. Kaip bebūtų keista, tačiau „Camaro ZL1“siūlomas ne tik su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, bet ir su visiškai nauja dešimties laipsnių automatine pavarų dėže!
Deja, automobilį pristatę „Chevrolet“ atstovai neatskleidžia tikslesnių techninių charakteristikų. „ZL1“ pirmtakas iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 4 sekundes ir galėdavo pasiekti 296 km/val. maksimalų greitį, tad atsižvelgiant į tai, jog naujasis „Camaro ZL1“ yra lengvesnis ir turi galingesnį variklį, nenustebtume, jeigu įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. sumažėtų iki 3.7 - 3.8 sekundės, o maksimalus greitis išaugtų iki 300 km/val.
Bent jau Jungtinėse Valstijose, naujo modelio prekyba prasidės šių metų pabaigoje.