Įspūdingiausia yra tai, jog tai pilnavertis automobilis su technologijomis, kurios į masinę gamybą pateks dar negreitai. Pavyzdžiui, kiekvienas automobilio ratas turi po elektrinį motorą, „Chevrolet FNR“ esančias baterijas galima pakrauti bevieliu ryšiu, priekiniuose ir galiniuose žibintuose buvo sumontuoti specialūs kristalai, tradicinį užvedimo raktelį pakeitė veido atpažinimo sistema.
Įprastai, dabar turėtumėte išgirsti kada „Chevrolet FNR“ pateks į serijinę gamybą. Greičiausiai niekada, nes šiuo metu galiojantys reikalavimai neleistų pradėti masinę „FNR“ gamybą. Tačiau po 20 ar 30 metų tokie automobiliai turi labai realią galimybę riedėti bendro naudojimo keliais.
Kaip Jūs įsivaizduojate autonominį automobilį? Bent jau dauguma dizainerių, be vairuotojo pagalbos galinčius automobilius įsivaizduoja kaip didžiulius šiltnamius su ratais. Tačiau jaunieji „Chevrolet“ dizaineriai yra įsitikinę, jog ateities automobiliai neprivalo tapti tik šaltais, neįdomiais ir bjauriais daiktais.
„Chevrolet“ kompanijos specialistai bendradarbiaudami su Šanchajuje įsikūrusio inovacijų centro inžinieriais, sukūrė elektromobilį, kuris gali važiuoti be vairuotojo pagalbos. Automobilis buvo sukurtas ne iš sportinio intereso, bet dėl noro išbandyti naujas technologijas ir pademonstruoti kaip ateityje galėtų atrodyti „Chevrolet“ markės automobiliai.
Kaip Jūs įsivaizduojate autonominį automobilį? Bent jau dauguma dizainerių, be vairuotojo pagalbos galinčius automobilius įsivaizduoja kaip didžiulius šiltnamius su ratais. Tačiau jaunieji „Chevrolet“ dizaineriai yra įsitikinę, jog ateities automobiliai neprivalo tapti tik šaltais, neįdomiais ir bjauriais daiktais.
„Chevrolet“ kompanijos specialistai bendradarbiaudami su Šanchajuje įsikūrusio inovacijų centro inžinieriais, sukūrė elektromobilį, kuris gali važiuoti be vairuotojo pagalbos. Automobilis buvo sukurtas ne iš sportinio intereso, bet dėl noro išbandyti naujas technologijas ir pademonstruoti kaip ateityje galėtų atrodyti „Chevrolet“ markės automobiliai.