Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar tai dar vienas klasikinio amerikietiško automobilio restauracijos projektas? Vargu ar pasižiūrėję į viršuje esančią nuotrauką, atspėtumėte kas dedasi po šio „Chevrolet Chevelle“ variklio gaubtu.
Nekantraujate sužinoti? Jeigu pakeltume šio „Chevrolet Chevelle“ kėbulą - pamatytumėte važiuoklę nuo 1999 metų „NASCAR“ bolido. Jeigu dar to negana, priekyje buvo sumontuotas net 700 arklio galių išvystantis benzininis variklis, kuris taip pat buvo paimtas iš „NASCAR“ bolido. Geriausia yra tai, jog šis automobilis bus skirtas ne tik smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje. Šio projekto autorius teigia, jog su juo bus galima važinėti ir bendro naudojimo keliuose.
Net sunku patikėti, jog toks automobilis kaip šis galės sau netrukdomas važinėti bendro naudojimo keliais, tačiau atrodo, kad Kanados valdžia į tokius auksarankių darbus žiūri pakankamai liberaliai ir net gi skatina juos taip daryti.
Tiesa, reikėtų paminėti, kad su šiuo „Chevrolet“ bendro naudojimo keliais galima važinėti tik dieną, nes kaip matote patys, automobilis neturi normalių priekinių žibintų, kurie apšviestų kelią.
Vis dėlto, tai pakankamai mažytis trūkumas, nes projektas tikrai priverčia užgniaužti kvapą.
Ar tai dar vienas klasikinio amerikietiško automobilio restauracijos projektas? Vargu ar pasižiūrėję į viršuje esančią nuotrauką, atspėtumėte kas dedasi po šio „Chevrolet Chevelle“ variklio gaubtu.
Nekantraujate sužinoti? Jeigu pakeltume šio „Chevrolet Chevelle“ kėbulą - pamatytumėte važiuoklę nuo 1999 metų „NASCAR“ bolido. Jeigu dar to negana, priekyje buvo sumontuotas net 700 arklio galių išvystantis benzininis variklis, kuris taip pat buvo paimtas iš „NASCAR“ bolido. Geriausia yra tai, jog šis automobilis bus skirtas ne tik smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje. Šio projekto autorius teigia, jog su juo bus galima važinėti ir bendro naudojimo keliuose.
Net sunku patikėti, jog toks automobilis kaip šis galės sau netrukdomas važinėti bendro naudojimo keliais, tačiau atrodo, kad Kanados valdžia į tokius auksarankių darbus žiūri pakankamai liberaliai ir net gi skatina juos taip daryti.
Tiesa, reikėtų paminėti, kad su šiuo „Chevrolet“ bendro naudojimo keliais galima važinėti tik dieną, nes kaip matote patys, automobilis neturi normalių priekinių žibintų, kurie apšviestų kelią.
Vis dėlto, tai pakankamai mažytis trūkumas, nes projektas tikrai priverčia užgniaužti kvapą.