Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį Paulo Ricardo vardo trasoje vyko 12-osios šio „Formulės 1“ sezono lenktynės – Prancūzijos GP, kuriose lyderiavęs monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“) sudaužė bolidą, o pergale džiaugėsi olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).
Ch.Leclercas galėjo taikytis į pergalę, jei ne jo padaryta avarija. Vietoj 25 potencialių taškų jis liko su 0. Tiesa, šį kartą avariją sukėlė ne „Ferrari“ bolido gedimas, o Ch.Leclerco klaida. Monakietis pats tai pripažino po finišo.
„Tai buvo klaida. Esu minėjęs, kad šiemet turbūt esu geriausios formos per karjerą, tačiau jei aš toliau darysiu tokias klaidas, tada iš tos mano formos nebus jokios naudos. Barstau per daug taškų. Prieš tai praradau 7 taškus, dabar – dar 25, nors turėjau tikriausiai greičiausią bolidą. Jei pralaimėsiu čempionatą 32 taškais, tai žinosiu, kur juos praradau“, - sakė monakietis.
Ch.Lecerco klaidą patvirtino ir „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto: „Taip, tai buvo piloto klaida. Problemos su pedalu neturi nieko bendro su padaryta klaida. Lenktynės klostėsi ne pagal mūsų planą, tačiau iš šio savaitgalio galėjome pasisemti ir pozityvo.
Bolido greitis buvo geras, padangos dėvėjosi lėtai ir atrodė, kad mes esame pranašesni už „Red Bull“. Bent jau pirmus 15 ratų Charlesas važiavo labai gerai ir kiekviename rate po 0.2-0.3 sek. toldavo nuo Maxo. Deja, vėliau jis padarė klaidelę ir tai brangiai kainavo. Visgi, aš Charlesui pasakiau, kad nors mes savo gyvenimą kiek apsisunkinome, tačiau ateityje mūsų laukia daug smagių akimirkų“.
Penktas finišavo ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“). Jis dėl jėgainės elementų keitimo ir jų limito viršijimo gavo baudą bei startavo tik 19-as, bet trasoje buvo labai greitas. Visgi, „Ferrari“ mechanikų klaida ispanui uždirbo 5 baudos sek. C.Sainzas jaunesnysis nesaugiai buvo išleistas į boksus ir vos nesusidūrė su varžovu.
Šiokia tokia paguoda ispanui tapo papildomas taškas už greičiausią lenktynių ratą. Prieš lenktynių finišą C.Sainzą „Ferrari“ inžinieriai į boksus kvietė kaip tik tuo metu, kai jis kovojo dėl trečios pozicijos ir atlikinėjo lenkimą. Ispanas tuomet atsakė, kad kovos metu į boksus nesuks. Varžovą jis galiausiai aplenkė, tačiau „Ferrari“ netrukus vis tiek jį pakvietė į boksus, nenorėdama rizikuoti, kad padangos neatlaikys iki finišo.
„Jei lenktynėse reikia priimti sudėtingesnį strateginį sprendimą, tada mes visi diskutuojame, kaip reikėtų pasielgti. Mūsų strategija tikrai nėra katastrofiškai bloga, kaip kai kas kalba. Taip, jie mane kvietė į boksus tuo metu, kai aš atlikinėjau lenkimą, bet jie žinojo mano padangų būklę, turėjo daugiau duomenų ir buvo paskaičiavę, kada reikėtų sukti į boksus. Aš tuo metu galvojau, kad gal vertėtų surizikuoti ir likti trasoje, bet, kaip jau sakiau, komanda turi daugiau duomenų ir gali priimti tikslesnius sprendimus“, - sakė C.Sainzas.
„Ferrari“ sprendimą gynė ir M.Binotto: „Mes žinojome, kad tai – teisingas sprendimas. Carloso padangos jau buvo stipriai nudilusios ir jis būtų neatlaikęs iki finišo. Negana to, jam dar būtų pridėtos 5 sekundės baudos. Sustojimas jam leido įvykdyti baudą, saugiai važiuoti iki finišo ir pasiimti papildomą tašką už greičiausią lenktynių ratą. Tai buvo saugiausias ir geriausias sprendimas“.
Sekmadienį Paulo Ricardo vardo trasoje vyko 12-osios šio „Formulės 1“ sezono lenktynės – Prancūzijos GP, kuriose lyderiavęs monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“) sudaužė bolidą, o pergale džiaugėsi olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).
Ch.Leclercas galėjo taikytis į pergalę, jei ne jo padaryta avarija. Vietoj 25 potencialių taškų jis liko su 0. Tiesa, šį kartą avariją sukėlė ne „Ferrari“ bolido gedimas, o Ch.Leclerco klaida. Monakietis pats tai pripažino po finišo.
„Tai buvo klaida. Esu minėjęs, kad šiemet turbūt esu geriausios formos per karjerą, tačiau jei aš toliau darysiu tokias klaidas, tada iš tos mano formos nebus jokios naudos. Barstau per daug taškų. Prieš tai praradau 7 taškus, dabar – dar 25, nors turėjau tikriausiai greičiausią bolidą. Jei pralaimėsiu čempionatą 32 taškais, tai žinosiu, kur juos praradau“, - sakė monakietis.
Ch.Lecerco klaidą patvirtino ir „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto: „Taip, tai buvo piloto klaida. Problemos su pedalu neturi nieko bendro su padaryta klaida. Lenktynės klostėsi ne pagal mūsų planą, tačiau iš šio savaitgalio galėjome pasisemti ir pozityvo.
Bolido greitis buvo geras, padangos dėvėjosi lėtai ir atrodė, kad mes esame pranašesni už „Red Bull“. Bent jau pirmus 15 ratų Charlesas važiavo labai gerai ir kiekviename rate po 0.2-0.3 sek. toldavo nuo Maxo. Deja, vėliau jis padarė klaidelę ir tai brangiai kainavo. Visgi, aš Charlesui pasakiau, kad nors mes savo gyvenimą kiek apsisunkinome, tačiau ateityje mūsų laukia daug smagių akimirkų“.
Penktas finišavo ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“). Jis dėl jėgainės elementų keitimo ir jų limito viršijimo gavo baudą bei startavo tik 19-as, bet trasoje buvo labai greitas. Visgi, „Ferrari“ mechanikų klaida ispanui uždirbo 5 baudos sek. C.Sainzas jaunesnysis nesaugiai buvo išleistas į boksus ir vos nesusidūrė su varžovu.
Šiokia tokia paguoda ispanui tapo papildomas taškas už greičiausią lenktynių ratą. Prieš lenktynių finišą C.Sainzą „Ferrari“ inžinieriai į boksus kvietė kaip tik tuo metu, kai jis kovojo dėl trečios pozicijos ir atlikinėjo lenkimą. Ispanas tuomet atsakė, kad kovos metu į boksus nesuks. Varžovą jis galiausiai aplenkė, tačiau „Ferrari“ netrukus vis tiek jį pakvietė į boksus, nenorėdama rizikuoti, kad padangos neatlaikys iki finišo.
„Jei lenktynėse reikia priimti sudėtingesnį strateginį sprendimą, tada mes visi diskutuojame, kaip reikėtų pasielgti. Mūsų strategija tikrai nėra katastrofiškai bloga, kaip kai kas kalba. Taip, jie mane kvietė į boksus tuo metu, kai aš atlikinėjau lenkimą, bet jie žinojo mano padangų būklę, turėjo daugiau duomenų ir buvo paskaičiavę, kada reikėtų sukti į boksus. Aš tuo metu galvojau, kad gal vertėtų surizikuoti ir likti trasoje, bet, kaip jau sakiau, komanda turi daugiau duomenų ir gali priimti tikslesnius sprendimus“, - sakė C.Sainzas.
„Ferrari“ sprendimą gynė ir M.Binotto: „Mes žinojome, kad tai – teisingas sprendimas. Carloso padangos jau buvo stipriai nudilusios ir jis būtų neatlaikęs iki finišo. Negana to, jam dar būtų pridėtos 5 sekundės baudos. Sustojimas jam leido įvykdyti baudą, saugiai važiuoti iki finišo ir pasiimti papildomą tašką už greičiausią lenktynių ratą. Tai buvo saugiausias ir geriausias sprendimas“.