Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Alfa Romeo" garsėja savo išpuoselėto dizaino automobiliais. Tačiau šiai kompanijai dažnai padeda nepriklausomos dizaino studijos, tokios kaip „Pininfarina", „Bertone", „Sbarro" ir kitos.
Ir taip daryti tapo gana įprasta, apsilankius bet kurioje didesnėje automobilių parodoje prie gamintojų stendo šalia serijinių automobilių visada galima išvysti konceptinius modelius. Kurie dažnu atveju būna sukurti nepriklausomų dizaino studijų. O štai „Alfa Romeo" automobilių konceptus kurti mėgsta ne tik pats gamintojas, bet kaip laikas parodė ir jau minėtos nepriklausomos studijos. Kurių darbus ir norėtume šiandien pristatyti
Pradėkime nuo „Pininfarina 2uettottanta" modelio, pristatyto 2010 metais Ženevos automobilių parodoje. „2uettottanta" sukurta pažymėti „Pininfarina" studijos 80-ąjį jubiliejų ir „Alfa Romeo" gamintojo 100-ajį jubiliejų. Tai „Alfa Duetto" moderni interpretacija su ilga priekio linija, siaurais žibintais. Šis konceptinis modelis pelnė gražiausio metų automobilio dizaino titulą ir plačiai naudojamas medijos, norint pabrėžti „Alfa Romeo" įvaizdį. Tikimasi, kad bendras „Mazda" ir „Alfa" automobilis bus panašus į šį konceptinį modelį.
Kol „Pininfarina" dirbo su „2uettottanta", šios kompanijos pagrindinis varžovas „Bertone" pristatė kitą „Alfa Romeo" skirtą konceptinį modelį. Tai „Pandion", visiškai kitokios koncepcijos dizainas, atspindintis gamintojo ateities modelių perspektyvą. Šis konceptas sukurtas ant „8C Competizione" modelio bazės ir turi ta patį V8 4.7 litro variklį. Tačiau tai radikaliai kitokios formos automobilis. Avangardinio koncepto „Pandion" turi išskirtinį, tačiau labai nepraktišką durelių atidarymo mechanizmą. Po kurio „Lambo" arba „Gullwings" stiliaus durys atrodo labai įprastos. „Pandion" durelės yra puses automobilio ilgio, o atsivėrusios į viršų išnyra gerokai daugiau nei kelis metrus virš stogo linijos.
Vertas dėmesio yra ir „Alfa Diva" konceptinis modelis. Sukurtas bendradarbiaujant „Sbarro" dizaino mokyklai ir centriniam „Alfa Romeo" ir „Fiat" padaliniui. Žvelgiant iš retrospektyvos „Diva" turėjo pakeisti „Alfa 4C" modelį. „Diva" pasauliui buvo pristatyta 2006 metais Ženevos automobilių parodoje, o koncepto inspiracija buvo 1967 metų „Alfa Romeo 33 Stradale". Šis konceptinis modelis yra kompaktiškas sportinis kupė su 3.2 litro V6 varikliu, sumontuotu automobilio gale. O automobilio pakaba pasiskolinta iš „159" modelio ir stipriai modifikuota.
Atgimusi „Carrozzeria Touring Superleggera" studija pernai Ženevos automobilių parodoje pristatė pasauliui pristatė 1952 metų „Alfa Disco Volante" ( „skraidanti lėkštė" išvertus iš italų kalbos) modelio šiuolaikinę interpretaciją. Šis modelis šiemet bus dar eksponuojamas Šveicarijos automobilių parodoje, tik šį kart šis modelis bus pilnai funkcionuojantis ir turės ta patį variklį kaip ir „8C" ir „Pandion" modeliai. Tai „Maserati/Ferrari" sukurtas 4.7 litro V8 galios jėgainė.
Sąrašą užbaigiame su „Gloria" konceptiniu modeliu, tai studentų iš „Istituto Europeo di Design" ir „Alfa" dizaino centro projektas. Glotnios išvaizdos keturių durelių „Gloria" konceptas buvo paremtas visiems gerai pažįstamu ratų gamintojo „OZ" ir prižiūrėtas „Pininfarina" dizainerio Luko Borgogno ir „Fiat" dizainerio Lorenzo Ramačioti. Automobilio dizaine kontrastingai panaudoti odos fragmentai ant variklio dangčio, tai retro akcentas prie modernaus dizaino. O ankstesni „IED" („Istituto Europeo di Design") projektai buvo įgyvendinti kartu su „Abarth" ir „Maserati".
„Alfa Romeo" garsėja savo išpuoselėto dizaino automobiliais. Tačiau šiai kompanijai dažnai padeda nepriklausomos dizaino studijos, tokios kaip „Pininfarina", „Bertone", „Sbarro" ir kitos.
Ir taip daryti tapo gana įprasta, apsilankius bet kurioje didesnėje automobilių parodoje prie gamintojų stendo šalia serijinių automobilių visada galima išvysti konceptinius modelius. Kurie dažnu atveju būna sukurti nepriklausomų dizaino studijų. O štai „Alfa Romeo" automobilių konceptus kurti mėgsta ne tik pats gamintojas, bet kaip laikas parodė ir jau minėtos nepriklausomos studijos. Kurių darbus ir norėtume šiandien pristatyti
Pradėkime nuo „Pininfarina 2uettottanta" modelio, pristatyto 2010 metais Ženevos automobilių parodoje. „2uettottanta" sukurta pažymėti „Pininfarina" studijos 80-ąjį jubiliejų ir „Alfa Romeo" gamintojo 100-ajį jubiliejų. Tai „Alfa Duetto" moderni interpretacija su ilga priekio linija, siaurais žibintais. Šis konceptinis modelis pelnė gražiausio metų automobilio dizaino titulą ir plačiai naudojamas medijos, norint pabrėžti „Alfa Romeo" įvaizdį. Tikimasi, kad bendras „Mazda" ir „Alfa" automobilis bus panašus į šį konceptinį modelį.
Kol „Pininfarina" dirbo su „2uettottanta", šios kompanijos pagrindinis varžovas „Bertone" pristatė kitą „Alfa Romeo" skirtą konceptinį modelį. Tai „Pandion", visiškai kitokios koncepcijos dizainas, atspindintis gamintojo ateities modelių perspektyvą. Šis konceptas sukurtas ant „8C Competizione" modelio bazės ir turi ta patį V8 4.7 litro variklį. Tačiau tai radikaliai kitokios formos automobilis. Avangardinio koncepto „Pandion" turi išskirtinį, tačiau labai nepraktišką durelių atidarymo mechanizmą. Po kurio „Lambo" arba „Gullwings" stiliaus durys atrodo labai įprastos. „Pandion" durelės yra puses automobilio ilgio, o atsivėrusios į viršų išnyra gerokai daugiau nei kelis metrus virš stogo linijos.
Vertas dėmesio yra ir „Alfa Diva" konceptinis modelis. Sukurtas bendradarbiaujant „Sbarro" dizaino mokyklai ir centriniam „Alfa Romeo" ir „Fiat" padaliniui. Žvelgiant iš retrospektyvos „Diva" turėjo pakeisti „Alfa 4C" modelį. „Diva" pasauliui buvo pristatyta 2006 metais Ženevos automobilių parodoje, o koncepto inspiracija buvo 1967 metų „Alfa Romeo 33 Stradale". Šis konceptinis modelis yra kompaktiškas sportinis kupė su 3.2 litro V6 varikliu, sumontuotu automobilio gale. O automobilio pakaba pasiskolinta iš „159" modelio ir stipriai modifikuota.
Atgimusi „Carrozzeria Touring Superleggera" studija pernai Ženevos automobilių parodoje pristatė pasauliui pristatė 1952 metų „Alfa Disco Volante" ( „skraidanti lėkštė" išvertus iš italų kalbos) modelio šiuolaikinę interpretaciją. Šis modelis šiemet bus dar eksponuojamas Šveicarijos automobilių parodoje, tik šį kart šis modelis bus pilnai funkcionuojantis ir turės ta patį variklį kaip ir „8C" ir „Pandion" modeliai. Tai „Maserati/Ferrari" sukurtas 4.7 litro V8 galios jėgainė.
Sąrašą užbaigiame su „Gloria" konceptiniu modeliu, tai studentų iš „Istituto Europeo di Design" ir „Alfa" dizaino centro projektas. Glotnios išvaizdos keturių durelių „Gloria" konceptas buvo paremtas visiems gerai pažįstamu ratų gamintojo „OZ" ir prižiūrėtas „Pininfarina" dizainerio Luko Borgogno ir „Fiat" dizainerio Lorenzo Ramačioti. Automobilio dizaine kontrastingai panaudoti odos fragmentai ant variklio dangčio, tai retro akcentas prie modernaus dizaino. O ankstesni „IED" („Istituto Europeo di Design") projektai buvo įgyvendinti kartu su „Abarth" ir „Maserati".