Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nepaisant pasaulinės puslaidininkių krizės, automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ pardavimų pajamos 2021 m. augo iki 17.7 mln. eurų, palyginti su 8.5 mln. eurų 2020 m. Šiais metais „carVertical“ toliau planuoja plėtrą į naujas rinkas ir ateityje žada tapti skirtingus klientų poreikius apimančia paslaugų ekosistema.
Pasaulinė puslaidininkių krizė ne tik sulėtino automobilių gamybą, bet ir smarkiai paveikė vartotojų įpročius. Nors daugybė su automobilių pramone susijusių įmonių praeitais metais patyrė nuostolius, „carVertical“ ir toliau demonstruoja stabilų augimą.
Įmonės vadovo Roko Medonio teigimu, „
carVertical“ pajamos augo dėka tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje bei Amerikoje ir aktyvios rinkodaros strategijos tikslinėse rinkose. Be to, įmonė nuolat investuoja į produkto tobulinimą ir naujus duomenų šaltinius, taip pritraukdama naujus vartotojus. 2021 m. „carVertical“ taip pat pradėjo teikti savo paslaugas Danijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
„Dėl pasaulinės puslaidininkių krizės naudotų automobilių pasiūla kai kuriose rinkose susitraukė 40 proc. Kadangi mes teikiame
automobilių istorijos ataskaitas, šios krizės padarinius pajutome tiesiogiai. Visgi tai nesutrukdė mums pasiekti savo finansinių tikslų ir išplėsti komandą nuo 36 žmonių 2021 m. pradžioje iki 76 žmonių šiandien“, – teigia R. Medonis.
2022 m. planuojama plėtra į naujas rinkas
Tiekimo grandinės sutrikimai ne vienintelis veiksnys darantis įtaką automobilių industrijai.
Karas Ukrainoje ne tik sukrėtė visą pasaulį, bet ir paveikė Centrinės ir Rytų Europos automobilių rinkas. Prasidėjus karui, „carVertical“ nutraukė verslo operacijas Rusijoje ir Baltarusijoje. Anot R. Medonio, įmonė teikia Ukrainai finansinę paramą ir viliasi, kad šis karas greitai baigsis.
Net ir remiantis atsargiu vertinimu, „carVertical“ šiemet tikisi pasiekti 25 mln. eurų pajamas ir pasiūlyti savo paslaugas ir produktus naujose rinkose. Įmonė neseniai pradėjo vykdyti veiklą Australijoje, Ispanijoje ir Meksikoje. Ateityje tikimasi automobilių istorijos ataskaitas teikti Pietų Afrikos Respublikoje, Olandijoje, Portugalijoje, Brazilijoje, Sakartvele, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir Puerto Rike.
„Prieš pradėdami teikti paslaugas konkrečioje šalyje, pirmiausia turime susitarti su duomenų tiekėjais. Kai mūsų duomenų ir produkto komandos duoda leidimą, tuomet galime investuoti į rinkodarą, kad pasiektume potencialius vartotojus ir galėtume juos edukuoti apie automobilio istorijos tikrinimo svarbą“, – tvirtina R. Medonis.
Nuo pat savo veiklos pradžios „carVertical“ buvo orientuota į automobilių vairuotojus. Visgi įmonė nusprendė tuo neapsiriboti bei planuoja sutelkti dėmesį ir į naudotų motociklų pirkėjus.
„Nuolat sulaukiame užklausų iš motociklų vairuotojų, todėl jau kuris laikas buvo akivaizdu, kad turime juos išgirsti. Nors motociklus „carVertical“ platformoje galima pasitikrinti jau dabar, bet šiais metais išplėsime šios paslaugos spektrą“, – artimiausiais planais dalinasi R. Medonis.
Nuo automobilių istorijos ataskaitų iki ekosistemos
Įmonė sulaukia vis daugiau dėmesio iš rizikos kapitalo fondų, tačiau šiame plėtros etape „carVertical“ planuoja vystyti produktus savo lėšomis.
„Per praėjusius metus daug sužinojome apie savo klientus, jų poreikius, įpročius ir jiems kylančias abejones. Tai atvėrė mums akis ir suteikė įmonei ilgalaikę viziją. Norime tapti ekosistema, kuri ne tik padėtų gauti duomenis apie dominantį automobilį, bet ir suteiktų visą spektrą kitų paslaugų“, – teigia R. Medonis.
Įmonės vadovas pripažįsta, kad norint išplėsti „carVertical“ paslaugų portfolio, išorinių investuotojų pritraukimas yra neišvengiamas. Visgi šiuo metu įmonė orientuojasi į tolesnį savo produktų vystymą ir jų įvedimą naujose rinkose.
Nepaisant pasaulinės puslaidininkių krizės, automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ pardavimų pajamos 2021 m. augo iki 17.7 mln. eurų, palyginti su 8.5 mln. eurų 2020 m. Šiais metais „carVertical“ toliau planuoja plėtrą į naujas rinkas ir ateityje žada tapti skirtingus klientų poreikius apimančia paslaugų ekosistema.
Pasaulinė puslaidininkių krizė ne tik sulėtino automobilių gamybą, bet ir smarkiai paveikė vartotojų įpročius. Nors daugybė su automobilių pramone susijusių įmonių praeitais metais patyrė nuostolius, „carVertical“ ir toliau demonstruoja stabilų augimą.
Įmonės vadovo Roko Medonio teigimu, „
carVertical“ pajamos augo dėka tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje bei Amerikoje ir aktyvios rinkodaros strategijos tikslinėse rinkose. Be to, įmonė nuolat investuoja į produkto tobulinimą ir naujus duomenų šaltinius, taip pritraukdama naujus vartotojus. 2021 m. „carVertical“ taip pat pradėjo teikti savo paslaugas Danijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
„Dėl pasaulinės puslaidininkių krizės naudotų automobilių pasiūla kai kuriose rinkose susitraukė 40 proc. Kadangi mes teikiame
automobilių istorijos ataskaitas, šios krizės padarinius pajutome tiesiogiai. Visgi tai nesutrukdė mums pasiekti savo finansinių tikslų ir išplėsti komandą nuo 36 žmonių 2021 m. pradžioje iki 76 žmonių šiandien“, – teigia R. Medonis.
2022 m. planuojama plėtra į naujas rinkas
Tiekimo grandinės sutrikimai ne vienintelis veiksnys darantis įtaką automobilių industrijai.
Karas Ukrainoje ne tik sukrėtė visą pasaulį, bet ir paveikė Centrinės ir Rytų Europos automobilių rinkas. Prasidėjus karui, „carVertical“ nutraukė verslo operacijas Rusijoje ir Baltarusijoje. Anot R. Medonio, įmonė teikia Ukrainai finansinę paramą ir viliasi, kad šis karas greitai baigsis.
Net ir remiantis atsargiu vertinimu, „carVertical“ šiemet tikisi pasiekti 25 mln. eurų pajamas ir pasiūlyti savo paslaugas ir produktus naujose rinkose. Įmonė neseniai pradėjo vykdyti veiklą Australijoje, Ispanijoje ir Meksikoje. Ateityje tikimasi automobilių istorijos ataskaitas teikti Pietų Afrikos Respublikoje, Olandijoje, Portugalijoje, Brazilijoje, Sakartvele, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir Puerto Rike.
„Prieš pradėdami teikti paslaugas konkrečioje šalyje, pirmiausia turime susitarti su duomenų tiekėjais. Kai mūsų duomenų ir produkto komandos duoda leidimą, tuomet galime investuoti į rinkodarą, kad pasiektume potencialius vartotojus ir galėtume juos edukuoti apie automobilio istorijos tikrinimo svarbą“, – tvirtina R. Medonis.
Nuo pat savo veiklos pradžios „carVertical“ buvo orientuota į automobilių vairuotojus. Visgi įmonė nusprendė tuo neapsiriboti bei planuoja sutelkti dėmesį ir į naudotų motociklų pirkėjus.
„Nuolat sulaukiame užklausų iš motociklų vairuotojų, todėl jau kuris laikas buvo akivaizdu, kad turime juos išgirsti. Nors motociklus „carVertical“ platformoje galima pasitikrinti jau dabar, bet šiais metais išplėsime šios paslaugos spektrą“, – artimiausiais planais dalinasi R. Medonis.
Nuo automobilių istorijos ataskaitų iki ekosistemos
Įmonė sulaukia vis daugiau dėmesio iš rizikos kapitalo fondų, tačiau šiame plėtros etape „carVertical“ planuoja vystyti produktus savo lėšomis.
„Per praėjusius metus daug sužinojome apie savo klientus, jų poreikius, įpročius ir jiems kylančias abejones. Tai atvėrė mums akis ir suteikė įmonei ilgalaikę viziją. Norime tapti ekosistema, kuri ne tik padėtų gauti duomenis apie dominantį automobilį, bet ir suteiktų visą spektrą kitų paslaugų“, – teigia R. Medonis.
Įmonės vadovas pripažįsta, kad norint išplėsti „carVertical“ paslaugų portfolio, išorinių investuotojų pritraukimas yra neišvengiamas. Visgi šiuo metu įmonė orientuojasi į tolesnį savo produktų vystymą ir jų įvedimą naujose rinkose.