Vis dėlto norai kartais prasilenkia su realybe, nes į pakankamai ankštą variklio skyrių reikėjo sumontuoti ne tik žvėrišką motorą, bet ir „Turbonetics“ turbokompresorius ir atitinkamus tarpinius suslėgto oro aušintuvus.
Carollis Smithas su komanda taip pat pasiryžo sumontuoti „Koni“ amortizatorius, „Dymag“ iš aliuminio pagamintus ratlankius, kurie buvo įsprausti į „GoodYear“ padangas.
Eksterjeras buvo patobulintas pagal tuometines madas ir aerodinamikos supratimą. Iš pakankamai putlaus, sportiškos automobilis tapo agresyviu ir labiau priminė transformerį.
Ši „Callaway“ specialistų patobulinta „Corvette“ aukštumose išbuvo iki pat 2007 metų, kai greičio rekordą pagerino „SSC Ultimate Aero“. Taip pat Amerikoje sukurtas automobilis 2007 metais pasiekė 412.28 km/val. greitį. Tačiau tai tik buvo pradžia, nes vėliau prasidėjo greičio gerinimo varžybos į kurias įsitraukė ne viena, bet kelios automobilių kompanijos.