Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors „Bugatti Veyron“ nėra pats pelningiausias „VAG“ koncerno projektas, tačiau tai netrukdo „Bugatti“ ir „Bentley“ kompanijų vadovui Wolfgangui Durheimeriui retkarčiais pasigirti.
Wolfgangas Durheimeris teigia, kad „Bugatti Veyron“ automobilį galintis įsigyti pirkėjas savo garaže turi pakankamai didelę įvairios technikos kolekciją. Jeigu tikėtume „Bugatti“ pateikta statistika, kiekvienas šio superautomobilio pirkėjas savo garaže turi vidutiniškai 84 mašinas, 3 lėktuvus ir vieną jachtą.
Tuo tarpu „Bentley“ markės gerbėjai savo garaže vidutiniškai turi tik 8 automobilius. Nemažas skirtumas, ar ne?
„Bugatti“ ir „Bentley“ pirkėjai yra visiškai skirtingi. Vieniems nepatinka „Bugatti“ egoistiškumas, kitiems „Bentley“ santūrumas“, - žodžių kišenėje neieškodamas kalbėjo Wolfangas Durheimeris.
„Bugatti“ šiuo metu baigia pagaminti paskutiniuosius „Veyron“ modelius. Pasak kompanijos atstovų, pro gamyklos duris išriedės dar 20 modelio vienetų.
Nors „Bugatti Veyron“ nėra pats pelningiausias „VAG“ koncerno projektas, tačiau tai netrukdo „Bugatti“ ir „Bentley“ kompanijų vadovui Wolfgangui Durheimeriui retkarčiais pasigirti.
Wolfgangas Durheimeris teigia, kad „Bugatti Veyron“ automobilį galintis įsigyti pirkėjas savo garaže turi pakankamai didelę įvairios technikos kolekciją. Jeigu tikėtume „Bugatti“ pateikta statistika, kiekvienas šio superautomobilio pirkėjas savo garaže turi vidutiniškai 84 mašinas, 3 lėktuvus ir vieną jachtą.
Tuo tarpu „Bentley“ markės gerbėjai savo garaže vidutiniškai turi tik 8 automobilius. Nemažas skirtumas, ar ne?
„Bugatti“ ir „Bentley“ pirkėjai yra visiškai skirtingi. Vieniems nepatinka „Bugatti“ egoistiškumas, kitiems „Bentley“ santūrumas“, - žodžių kišenėje neieškodamas kalbėjo Wolfangas Durheimeris.
„Bugatti“ šiuo metu baigia pagaminti paskutiniuosius „Veyron“ modelius. Pasak kompanijos atstovų, pro gamyklos duris išriedės dar 20 modelio vienetų.