„Bugatti Veyron“ įpėdinis naudos modifikuotą 8 litrų darbinio tūrio, W formos, 16 cilindrų benzininį variklį, kurio pajėgumas sieks maždaug 1100 - 1200 arklio galių. Tačiau jam kompaniją palaikys ne vienas, bet keletas elektrinių motorų, kurių pagalba bendras hibridinės jėgainės pajėgumas sieks 1500 arklio galių.
Elektriniai motorai padės ne tik padidinti benzininio variklio efektyvumą, bet ir sumažins automobilio įsibėgėjimo laiką 0 - 100 km/val. iki maždaug 2 sekundžių, o maksimalų greitį padidinti iki maždaug 450 km/val.
Kaip ir „Porsche 918 Spyder“ ar „McLaren P1“, taip ir „Bugatti Chiron“ hibridinę jėgainę išnaudos ir tam, jog automobilis galėtų tam tikrą atstumą galėtų nuvažiuoti naudojamas tik baterijų energiją ir tokiu būdu sumažinti vidutines kuro sąnaudas iki maždaug 20 litrų 100 kilometrų.
„Bugatti Chiron“ išliks ribotos laidos modeliu. Prancūzijoje esančioje gamykloje bus pagaminta ne daugiau kaip 500 vienetų. Šį kartą „Chiron“ gamyba turėtų būti kur trumpesnė nei „Veyron“. Nors „Bugatti“ planavo pagaminti tik 450 „Veyron“ vienetų, tačiau tai padaryti jiems pavyko tik per dešimt metų.