• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar surastume automobilių entuziastą, kuris tikėtųsi, jog „Bugatti“ ženkliuku padabintas automobilis būtų parduodamas už patrauklią kainą. Taip niekada nebuvo ir niekada nebus. 

11

Vargu ar surastume automobilių entuziastą, kuris tikėtųsi, jog „Bugatti“ ženkliuku padabintas automobilis būtų parduodamas už patrauklią kainą. Taip niekada nebuvo ir niekada nebus. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Bugatti“ visuomet priklausė visiškai kitai prabangos prekių kategorijai. Pavyzdžiui, „Ferrari“, „Aston Martin“ ar „Bentley“ priklauso brangių automobilių kategorijai. Tuo tarpu „Bugatti“ klientai nėra tie, kuriems labai rūpi produkto kaina.

REKLAMA

Jie didesnį prioritetą skiria išskirtinumui, unikalumui ir aukščiausio lygio inžinerijai, todėl nenuostabu, jog bet kuris, naujas ar senas, „Bugatti“ modelis kainuoja nuo maždaug 1 mln. eurų, tad kaip manote už kokią sumą buvo parduotas štai šis „Bugatti Type 57S“? 2 mln. eurų? O galbūt 4 mln. eurų? Tiksli suma – 6,6 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Retas egzempliorius

Klasikinis automobilis – saugi investicija į ateitį, nes beveik kiekvienas praeityje pagamintas automobilis būna vertas nemažų pinigų. „Bugatti Type 57S“ klasikinių automobilių entuziastus domina dėl keleto priežasčių. Viena iš jų – retumas. „Bugatti“ pagamino keturiasdešimt dvi „Type 57S“ važiuokles, kurios buvo išdalintos skirtingiems partneriams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, būtent šio modelio kėbulas buvo pagamintas „Vanvooren“ dirbtuvėse. Šios kompanijos darbuotojai įsigijo keturias „Type 57S“ važiuokles ant kurių buvo pagaminti šie įstabaus grožio kabrioletai. Didžiausią nuostabą kelia ne tik originalus automobilio stovis, bet ir rida.

Nuo 1937 metų „Bugatti Type 57S“ kabrioletas nuvažiavo tik 1484 kilometrus!

 

 

 

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų