Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Volkswagen Group vadovas Martinas Winterkornas šiandien pranešė, kad koncernas atsisakė visų planuotų Bugatti projektų ir susikoncentravo ties naujos kartos Veyron kūrimu.
Martinas Winterkornas atskleidė, kad anksčiau planuotų projektų teko atsisakyti dėl labai didelių kūrimo kaštų, kurie vargu ar kada nors atsipirks. Todėl buvo nuspręsta susikoncentruoti į greičiausio automobilio įpėdinį.
„Atsisakėme dviejų labai brangių projektų. Prabangaus ir ištaigingo Galibier sedano ir neįtikėtinai greitos Veyron modifikacijos, kuri būtų turėjusi 1500 arklio galių ir 450 km/val. maksimalų greitį“, - pridūrė Martinas Winterkornas.
Nėra aišku kada naujos kartos Bugatti Veyron išvys dienos šviesą, tačiau žinoma, kad modelio įpėdinis sieks išlaikyti greičiausio automobilio titulą.
Volkswagen Group vadovas Martinas Winterkornas šiandien pranešė, kad koncernas atsisakė visų planuotų Bugatti projektų ir susikoncentravo ties naujos kartos Veyron kūrimu.
Martinas Winterkornas atskleidė, kad anksčiau planuotų projektų teko atsisakyti dėl labai didelių kūrimo kaštų, kurie vargu ar kada nors atsipirks. Todėl buvo nuspręsta susikoncentruoti į greičiausio automobilio įpėdinį.
„Atsisakėme dviejų labai brangių projektų. Prabangaus ir ištaigingo Galibier sedano ir neįtikėtinai greitos Veyron modifikacijos, kuri būtų turėjusi 1500 arklio galių ir 450 km/val. maksimalų greitį“, - pridūrė Martinas Winterkornas.
Nėra aišku kada naujos kartos Bugatti Veyron išvys dienos šviesą, tačiau žinoma, kad modelio įpėdinis sieks išlaikyti greičiausio automobilio titulą.