Naująjį „Bugatti“ kūrinį apžvelgė didžiausi pasaulio leidiniai, kiekvienas iš jų negailėjo „Chiron“ modeliui komplimentų, tačiau norint sužinoti kada prasidėjo modernių, itin greitų „Bugatti“ modelių era, reikia pažvelgti į štai šį „18/3 Chiron“ konceptą, kuris buvo pristatytas 1999 metais. Tokio kalibro gamintojas kaip „Bugatti“, naujus modelius visuomet pavadina ne darbuotojų baliuje sugalvotu vardu. Kiekvieno modelio pavadinimas turi užslėptą reikšmę. Ne išimtis yra ir štai šis „Bugatti 18/3 Chiron“, kuris buvo pavadintas garsaus „Bugatti“ lenktynininko garbei - Louis Chiron.
Louisas Chironas profesionaliu lenktynininku buvo nuo 1926 iki 1958 metų. Pirmąsias lenktynes laimėjęs 1926 metais, Monake gimęs ir užaugęs lenktynininkas labai greitai buvo pastebėtas „Bugatti“ ir „Alfa Romeo“ kompanijų vadovų, kurie norėjo talentingą lenktynininką į savo gretas.
Monakietis atstovaudamas „Bugatti“ markę, tarptautinėje automobilių sporto arenoje iškovojo ne patį didžiausią skaičių pergalių, tačiau prancūziškų automobilių gamintojos vadovams tai visiškai nerūpėjo, nes Louisą Chironą jie gerbė už atsidavimą komandai, kruopštumą ir norą padėti inžinieriams tobulinti lenktyninį bolidą.
Per savo ilgą karjerą, Louisas Chironas valdė daugybę skirtingų bolidų : „Maserati 4CL“, „Talbot-Largo T26“, „Lancia D50“ ir dar daugelį kitų, tačiau monakietis visuomet turėjo silpnybę „Bugatti“ kūriniams.
1998 metų vasarą, ekstravagantiškų automobilių gamintoja iš Prancūzijos pateko po „VAG“ koncerno sparnu, kuris neleido laiko veltui ir pradėjo ieškoti galimybių kaip turėtų atrodyti modernūs, šiuolaikiški ir analogų neturintys „Bugatti“ modeliai.
Atsižvelgdami į „Bugatti“ istoriją, tuometiniai markės vadovai nusprendė kreiptis į vieną talentingiausių dizaino studijų pasaulyje - „Italdesign“. Šios kompanijos būstinėje dirbantys specialistai puikiai žinojo kokį svorį automobilių pramonėje turėjo „Bugatti“ ir žinojo, kad modernus modelis privalėjo būti labai greitas, modernus ir technologiškai pažangus. Taip 1999 metų rudenį gimė „Bugatti 18/3 Chiron“. Vizualiai - automobilis atrodė kaip žaislinis modeliukas, kuriam lemta pasilikti kolekcionierių garažuose. Tačiau 1999 metų Frankfurto automobilių parodos lankytojai didžiausią dėmesį kreipė ne į „18/3 Chiron“ išvaizdą, bet į automobilio technines charakteristikas.
Už milžiniškos oro paėmimo angos priekyje slėpėsi didžiuliai radiatoriai, kurie aušindavo 6,3 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystė 1600 arklio galių ir 1380 Nm sukimo momentą. Suporuotas su „Diablo VT“ modelyje naudota keturių varančiųjų ratų pavara, naujasis „Bugatti“ kūrinys iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti per maždaug 3 sekundes ir pasiekti didesnį nei 400 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, jog „18/3 Chiron“ pirmą kartą buvo pademonstruotas netradicinės W formos benzininis variklis, kuris turėjo net 18 cilindrų, kai tuo tarpu vėliau pasirodęs ir daugybę rekordų pagerinęs „Veyron“, turėjo apsiriboti tik 16 cilindrų ir žymiai mažesne variklio išvystoma galia.
1999 metais buvo padėtas pirmasis žingsnis link naujos eros hyperautomobilių, kurie visiems atvėrė duris į mažai kam žinomą 400 km/val. teritoriją. Praleidę keletą metų savo dirbtuvėse, didžiulė inžinierių komanda 2005 metais pristatė vieną sudėtingiausių savo projektų - „16/4 Veyron“.