• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Susidomėjimas klasikiniais automobiliais, net ir atsiradus autonominiais automobiliais, niekur nepradings, nes norinčių vairuoti visuomet bus ir tokių individų netrūks. Vis dėlto, jeigu netolimoje ateityje būsime priversti atsisakyti vidaus degimo variklių, ką tuomet reikės daryti su klasikiniais automobiliais? Ar jiems bus padarytos išimtys?
Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi „Swindon Powertrain“ mano, jog daugelis klasikinių automobilių pavirs į elektromobilius. Tokiu būdu klasikinių automobilių gerbėjai galės džiaugtis prieš keletą dešimtmečių sukurta mašina ir tuo pačiu neerzinti aršiai nusiteikusių aplinkosaugininkų.

Susidomėjimas klasikiniais automobiliais, net ir atsiradus autonominiais automobiliais, niekur nepradings, nes norinčių vairuoti visuomet bus ir tokių individų netrūks. Vis dėlto, jeigu netolimoje ateityje būsime priversti atsisakyti vidaus degimo variklių, ką tuomet reikės daryti su klasikiniais automobiliais? Ar jiems bus padarytos išimtys?
Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi „Swindon Powertrain“ mano, jog daugelis klasikinių automobilių pavirs į elektromobilius. Tokiu būdu klasikinių automobilių gerbėjai galės džiaugtis prieš keletą dešimtmečių sukurta mašina ir tuo pačiu neerzinti aršiai nusiteikusių aplinkosaugininkų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Swindon Powertrain Mini electric


„Swindon Powertrain“ siekdama paspartinti klasikinių automobilių elektrifikaciją, netrukus pradės siūlyti įsigyti paslaugų paketą, kuris leis pakeisti originalų vidaus degimo variklį ir vietoje jo sumontuoti „Swindon Powertrain“ inžinierių sukurtą elektros motorą.
Britų kompanijos atstovai tikina, jog 8,8 tūkst. svarų sterlingų (maždaug 9,3 tūkst. eurų) kainuojanti konversija leidžia senąjį variklį pakeisti nauju be papildomų modifikacijų. Tiesiog išimate seną, įdedate naują ir keliaujate kur tik akys mato arba iki tol, kol nesibaigs elektros energija.

REKLAMA

Swindon Powertrain Mini electric


Naujas elektros motoras ir likusi įranga sveria vos 70 kilogramų arba maždaug dvigubai mažiau negu originalus „Mini“ variklis ir jam talkinanti mechaninė pavarų dėže, bet ties čia geros naujienos baigiasi, mat daugelis reikalingų komponentų slypi papildomos įrangos sąraše. Štai, kad ir riboto praslydimo diferencialas ar netgi automobiliui reikalinga baterija.
Pavyzdžiui, kelis tūkstančius eurų kainuojantis 24 kW talpos baterijų modulis elektriniam „Mini“ leis nuvažiuoti maždaug 200 kilometrų arba šiek tiek daugiau nei negu modernus „Mini Cooper SE“ elektromobilis.

REKLAMA
REKLAMA

Swindon Powertrain Mini electric


Klasikinis „Mini“ hečbekas nėra vienintelis modelis, kurį „Swindon Powertrain“ bendrovės atstovai siūlo elektrifikuoti. Bendrovės inžinieriai, esant poreikiui, elektros motorą ir kitus komponentus gali pritaikyti ir kitiems automobiliams, tad galų gale, viskas priklausys nuo klasikinio automobilio savininko poreikių ir finansinių galimybių.
Britų kompanija taip pat turi gerų žinių ir tiems, kurie nemėgsta krapštytis garaže ir nenori gaišti laiko, o tiesiog nori sėsti ir važiuoti. Pavyzdžiui nuotraukose matomas egzempliorius, pasiruošęs eksploatacijai ir elektros siurbimui, kainuoja 79 tūkst. svarų sterlingų arba maždaug 87 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų