• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienais metais eilę skirtingų projektų pristatanti „Brabus“ siekia neatsilikti nuo savo ilgametės partnerės. Kiekvieną kartą, kai pasirodo naujas „Mercedes-Benz“ modelis, praėjus vos kelioms savaitėms ar mėnesiams „Brabus“ pristato savo interpretaciją.
Kol „Mercedes-Benz“ pluša kepdama naujus elektromobilių modelius, „
Brabus“ šį kartą nusprendė atsigręžti į neseniai atnaujintą E klasės „Mercedes-Benz“ sedaną. O tiksliau – „Mercedes-Benz E63 AMG S“.

Kiekvienais metais eilę skirtingų projektų pristatanti „Brabus“ siekia neatsilikti nuo savo ilgametės partnerės. Kiekvieną kartą, kai pasirodo naujas „Mercedes-Benz“ modelis, praėjus vos kelioms savaitėms ar mėnesiams „Brabus“ pristato savo interpretaciją.
Kol „Mercedes-Benz“ pluša kepdama naujus elektromobilių modelius, „
Brabus“ šį kartą nusprendė atsigręžti į neseniai atnaujintą E klasės „Mercedes-Benz“ sedaną. O tiksliau – „Mercedes-Benz E63 AMG S“.

REKLAMA


Ne vieną dešimtį sportiškų „Mercedes-Benz“ automobilių patobulinusi „Brabus“ šį kartą ėmėsi gerokai rimtesnių modifikacijų. Gerai žinomas 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų variklio tūris buvo padidintas iki 4,5 litro. Variklio skyriuje taip pat atsirado našesni turbokompresoriai, kurie padeda didžiausią sukimo momentą išvystyti gerokai platesniame sūkių diapazone.
Įdiegus naują variklio valdymo programą, 8 cilindrų variklis šiame „Brabus“ automobilyje išvysto 900 arklio galių ir 1250 Nm. Palyginimui – standartinis motoras generuoja 612 AG ir 850 Nm.  Vis dėlto, verta pažymėti, jog dėl saugumo sumetimų sukimo momentas yra ribojamas iki 1050 Nm. Šis sprendimas buvo priimtas norint apsaugoti 9 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžę ir „4Matic“ visų varančiųjų ratų pavarą.
Atsižvelgdami į gerokai išaugusią variklio galią, „Brabus“ specialistai numano, jog tokio automobilio savininkas norės žinoti, jog padidėjusi variklio galia koreliuoja su agresyviau ir garsiau veikiančia išmetimo sistema. Patobulintame modelyje dabar bus nauja išmetimo sistema, kuri turi du veikimo režimus: tylųjį ir „Granato Live“.
„Brabus“ nepraleido progos atlikti grožio procedūras atnaujintam „Mercedes-Benz E63 AMG“
Dėl padidėjusios galios, automobilio pagreitis nuo 0 iki 100 km/val. sumažėjo nuo 3,4 sekundės ir 2,6 sekundės. Jeigu dar to negana – maksimalus greitis dabar siekia ne 300 km/val. , o 330 km/val. „Brabus“ teigia, jog bet kokie bandymai perlipti 330 km/val. padalą reikalauja didesnių investicijų į automobilį.
Nepaisant to, „Brabus“ atsižvelgdama į faktą, jog vokiškas sedanas gali važiuoti tokiu pat tempu kaip kai kurie superautomobiliai, „
Mercedes-Benz“ automobilį aprūpino naujais aerodinaminiais elementais, kurių dėka „Brabus“ patobulintas sedanas paklusniau ir stabiliau elgiasi važiuodamas dideliu greičiu. Pavyzdžiui, ant bagažinės esantis spoileris padidina prispaudžiamąją galią, oro įsiurbimo angos padidina variklio aušinimo efektyvumą, o naujas pneumatinės pakabos valdymo blokas leido sužeminti automobilio pakabą 20 milimetrų.
„Brabus“ nepraleido progos atlikti grožio procedūras atnaujintam „Mercedes-Benz E63 AMG“
Automobilio saloną galima papuošti naudojantis „Brabus Fine Leather“ programa, pagal kurią klientai gali pasirinkti bet kokį odos, spalvos, „Alcantara“ apdailos derinio. Taip pat klientai gali pasirinkti ar apdailos medžiagos turėtų būti pagamintos iš tikro medžio ar anglies pluošto.
„Brabus“ neslepia, jog nemaža dalis klientų renkasi kitus aksesuarus, kurie sustiprina sportiškumo įspūdį. Pavyzdžiui, iš aliuminio pagamintas pavarų perjungimo mentelės arba iš nerūdijančio plieno pagamintas slenksčių apdailas su „Brabus“ logotipu.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų