800 arklio galių, 1000 Nm sukimo momentas, 315 km/val. siekiantis maksimalus greitis ir vos 2,9 sekundės trunkantis pagreitėjimas iki 100 km/val. Ir už šį, 161 AG ir 100 Nm prieaugį turėtume dėkoti „Brabus“ specialistų įmontuotoms dvejoms, našesnėms turbinoms ir naujai variklio valdymo programinei įrangai.
„Brabus“, deja, neatskleidžia įdomesnių šio automobilio parametrų. Kaip, pavyzdžiui, akceleracijos trukmės nuo 100 iki 200 km/val. ar nuo 200 iki 300 km/val. nes važiuojant tokiu greičiu didesnės galios variklis turėtų pademonstruoti pačius didžiausius dinamikos pokyčius.
Grįžtant prie „Brabus“ atliktų modifikacijų, reikėtų paminėti, jog Vokietijoje įsikūrusios bendrovės specialistai į šį galiūną sumontavo naują išmetimo sistemą, kuri turi „Coming Home“ funkciją, leidžiančią garsiai triukšmauti mėgstančią išmetimo sistemą užčiaupti. Bent jau iki tol, kai išvažiuojate iš savo gyvenvietės.
REKLAMAREKLAMA
View this post on Instagram
World Premiere BRABUS 800 at @topmarquesmonaco. ! . www.brabus.com ⭐️ . #brabus #brabus800 #800ps #mercedes #mercedesbenz #gt63s #supercar #power #brabusize #worldpremiere #pirelli
„Brabus“ taip pat atliko keletą pokyčių, leidusių „AMG GT“ sedanui pritūpti 25 milimetrais. Tuo tarpu iš anglies pluošto pagamintos kėbulo detalės atlieka ne vieną bet dvi funkcijas: leidžia pro šalį einantiems car spotteriams sukti ratus aplink automobilį ir važiuojant didesniu greičiu priverčia automobilį išsilaikyti ant kelio dangos.
Nors „Brabus“ neatskleidžia šio automobilio kainos, bet atsižvelgiant į atliktas modifikacijas, nenustebtume, jeigu „Brabus AMG GT“ kaina pasiektų 200 000 eurų ribą.