Komponentų gamintoja sako, jog jiems pavyko atmosferoje esančias dujas paversti apčiuopiama žaliava, kurią vėliau galima paversti į benziną ar dyzelį - kuru, kuriuo būtų galima varyti milijonus automobilių.
Kompanijos specialistai šiuo metu šią technologiją tobulina ir tikisi, jog ji vartotojus pasieks artimiausioje ateityje.
„Bosch“ taip pat priduria, jog gaminant sintetinį kurą naudojant energiją iš atsinaujinančių šaltinių, ilgalaikėje perspektyvoje (160 000 kilometrų), automobilio su hibridine jėgaine eksploatacija būtų pigesnė už elektromobilio.
„Bosch“ nėra vienintelė kompanija, kuri siekia pradėti sintetinių degalų gamybą. Prieš keletą metų „Audi“ ne tik pristatė, bet ir pradėjo sintetinio dyzelino gamybą.
2012 metų gegužę „Audi“ bendrovė, jos komerciniai partneriai ir Vokietijos Federalinė švietimo ir mokslinių tyrimų ministerija pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl dalyvavimo vadinamajame „Sunfire” projekte, kurio tikslas – suprojektuoti ir pastatyti gamyklą, kuri pramoniniu mastu gamintų sintetinį dyzeliną.
2013-ųjų liepą Drezdene buvo surengtos iškilmės, kuriose įmūrytas gamyklos kertinis akmuo, o jau 2014 metų lapkričio 14 dieną įvyko iškilmingas gamyklos atidarymas ir jos derinimo bei pasiruošimo masinei gamybai darbai.
2015 metų, balandžio 21-ąją, pradėta masinė „Audi e‑diesel“ komerciniu pavadinimu žinomų sintetinių degalų gamyba. Per artimiausius kelis mėnesius planuojama pagaminti maždaug 3000 litrų šių CO2 neutralių degalų.