• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena didžiausių automobilių komponentų gamintoja „Bosch“ paskelbė, jog vidaus degimo variklis tikrai netaps antrarūšiu pasirinkimu tiems, kurie kuria, gamina ir myli tradicines jėgaines. Nors kompanijos atstovai pripažįsta, jog elektromobiliai artimiausioje ateityje atsirieks didžiulę dalį naujų automobilių rinkos, tačiau vidaus degimo variklis sugebės išlaikyti dominuojančio žaidėjo poziciją. 
Nepaisant įvairiausių draudimų, kurie skrieja iš įvairiausių politikų lūpų, komponentų gamintoja teigia, jog naujausios technologijos ne tik padės išgelbėti vidaus degimo variklį, bet ir leis jam prisitaikyti prie griežtėjančių taršos emisijų normų.
„Bosch“ kompanijos atstovai paskelbė sukūrę sintetinius degalus, kuriuos būtų galima naudoti tradiciniuose vidaus degimo varikliuose. Be to, naujieji degalai ne tik pasižymi geresnėmis savybėmis, bet ir leis vidaus degimo varikliams išlipti iš juodojo gamtos teršėjų sąrašo.

Viena didžiausių automobilių komponentų gamintoja „Bosch“ paskelbė, jog vidaus degimo variklis tikrai netaps antrarūšiu pasirinkimu tiems, kurie kuria, gamina ir myli tradicines jėgaines. Nors kompanijos atstovai pripažįsta, jog elektromobiliai artimiausioje ateityje atsirieks didžiulę dalį naujų automobilių rinkos, tačiau vidaus degimo variklis sugebės išlaikyti dominuojančio žaidėjo poziciją. 
Nepaisant įvairiausių draudimų, kurie skrieja iš įvairiausių politikų lūpų, komponentų gamintoja teigia, jog naujausios technologijos ne tik padės išgelbėti vidaus degimo variklį, bet ir leis jam prisitaikyti prie griežtėjančių taršos emisijų normų.
„Bosch“ kompanijos atstovai paskelbė sukūrę sintetinius degalus, kuriuos būtų galima naudoti tradiciniuose vidaus degimo varikliuose. Be to, naujieji degalai ne tik pasižymi geresnėmis savybėmis, bet ir leis vidaus degimo varikliams išlipti iš juodojo gamtos teršėjų sąrašo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 205 T16


Komponentų gamintoja sako, jog jiems pavyko atmosferoje esančias dujas paversti apčiuopiama žaliava, kurią vėliau galima paversti į benziną ar dyzelį - kuru, kuriuo būtų galima varyti milijonus automobilių.
Kompanijos specialistai šiuo metu šią technologiją tobulina ir tikisi, jog ji vartotojus pasieks artimiausioje ateityje.
„Bosch“ taip pat priduria, jog gaminant sintetinį kurą naudojant energiją iš atsinaujinančių šaltinių, ilgalaikėje perspektyvoje (160 000 kilometrų), automobilio su hibridine jėgaine eksploatacija būtų pigesnė už elektromobilio.

REKLAMA

Audi


„Bosch“ nėra vienintelė kompanija, kuri siekia pradėti sintetinių degalų gamybą. Prieš keletą metų „Audi“ ne tik pristatė, bet ir pradėjo sintetinio dyzelino gamybą.
2012 metų gegužę „Audi“ bendrovė, jos komerciniai partneriai ir Vokietijos Federalinė švietimo ir mokslinių tyrimų ministerija pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl dalyvavimo vadinamajame „Sunfire” projekte, kurio tikslas – suprojektuoti ir pastatyti gamyklą, kuri pramoniniu mastu gamintų sintetinį dyzeliną.
2013-ųjų liepą Drezdene buvo surengtos iškilmės, kuriose įmūrytas gamyklos kertinis akmuo, o jau 2014 metų lapkričio 14 dieną įvyko iškilmingas gamyklos atidarymas ir jos derinimo bei pasiruošimo masinei gamybai darbai.
2015 metų, balandžio 21-ąją, pradėta masinė „Audi e‑diesel“ komerciniu pavadinimu žinomų sintetinių degalų gamyba. Per artimiausius kelis mėnesius planuojama pagaminti maždaug 3000 litrų šių CO2 neutralių degalų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų