Šiuo metu Klaipėdoje ir Palangoje galima rinktis iš skirtingų „Audi“ modelių, tačiau ateityje tikėtina, kad sukurtas miestų tinklas leis miestiečiams ir poilsiautojams dalintis ir automobiliais iš Vilniaus bei Kauno, o „Bolt Drive“ komanda rūpinsis, kad alternatyva nuosavam automobiliui būtų prieinama ir besibaigiant vasaros savaitgaliui.
„Lietuva yra pirmoji šalis, kur mūsų automobilių dalijimosi paslauga yra prieinama net keturiuose miestuose. Tai ne tik iššūkis mūsų komandai, bet ir visai kitas paslaugos prieinamumo lygis vartotojui. Natūralu, kad vasarą tikimės ilgų kelionių kiekio platformoje augimo“, - pažymi Svajūnas Aliukonis, „Bolt Drive“ operacijų vadovas Lietuvoje.
Pasak jo, turėdami galimybę pasiūlyti kelionę iš Vilniaus į Palangą arba iš Klaipėdos į Kauną, jau galima kurti įprotį ir įtikinti „Bolt Drive“ patogumu vis didesnę vartotojų auditoriją.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis teigia, kad mažinti kelionių automobiliais ir pačių automobilių kiekį uostamiestyje yra viena iš svarbių užduočių, o daugiau galimybių dalintis jais – praktiška priemonė ją įgyvendinti.
„Daugiau dalinimosi paslaugų Klaipėdoje lemia atsakingesnį ir ekonomiškesnį keliavimą mūsų mieste. Drauge su viešuoju transportu, dviračiais, el. paspirtukais ir tiesiog ėjimu pėsčiomis, kelionės dalinimosi automobiliais turėtų keisti miestiečių įpročius. Tik turėdami gyventojui patrauklų transporto priemonių pasirinkimą, galime tikėtis sumažinti automobilių kiekį”, - sako G. Neniškis.
Praėjusiais metais „Bolt” atliktos apklausos duomenimis, 34 proc. automobilių savininkų Klaipėdoje mano, kad nuosavo automobilio kaina neatsiperka, 28 proc. mąsto priešingai, o didžioji dalis (48 proc.) apie tai nėra susimąstę. Tuo pačiu 47 proc. apklaustų klaipėdiečių savo automobiliu darbo dienomis naudojasi iki 1 valandos per parą, 39 proc. – ne kiekvieną dieną. Statistikos departamento
duomenimis, Klaipėdos mieste 1 tūkst. gyventojų tenka 390 automobiliai, Palangos mieste – 458.