• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik kiekvienas gamintojas šiuo metu yra pamišęs dėl anglies pluošto. Prieš 20 metų tik auto-sporte naudota medžiaga pastaruoju metu naudojama ne tik „Porsche“ ar „Ferrari“, bet ir „Ford“ ar net „Fiat“ markės automobiliuose.
Anglies pluoštas gamintojams leidžia išspręsti dvi problemas - sumažinti svorį ir sustiprinti automobilio struktūrą, konkrečią kėbulo ar interjero detalę. Tačiau iš anglies pluošto pagamintos detalės nėra pigios. Nepaisant įvairiausių pastangų, iš anglies pluošto pagamintų detalių gamyba kol kas yra pakankamai brangi.

Beveik kiekvienas gamintojas šiuo metu yra pamišęs dėl anglies pluošto. Prieš 20 metų tik auto-sporte naudota medžiaga pastaruoju metu naudojama ne tik „Porsche“ ar „Ferrari“, bet ir „Ford“ ar net „Fiat“ markės automobiliuose.
Anglies pluoštas gamintojams leidžia išspręsti dvi problemas - sumažinti svorį ir sustiprinti automobilio struktūrą, konkrečią kėbulo ar interjero detalę. Tačiau iš anglies pluošto pagamintos detalės nėra pigios. Nepaisant įvairiausių pastangų, iš anglies pluošto pagamintų detalių gamyba kol kas yra pakankamai brangi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Vis dėlto, viena žinomiausių lėktuvų gamintojų - „Boeing“, kartu su „HRL Laboratories“ ir „General Motors“ inžinieriais, sukūrė naują medžiagą, kuri yra net 10 kartų lengvesnė už anglies pluoštą.
Pasak naujos medžiagos kūrėjų, ją bus galima panaudoti ne tik lėktuvų ar automobilių pramonėje, tačiau taip įvyks dar ne greitai. „Boeing“ atstovų teigimu, į masinę gamybą ši medžiaga pateks tik per artimiausius penkis metus.

REKLAMA


Taigi, kas tai per medžiaga? „Boenig“ atstovai šią medžiagą vadina „Microlattice“ arba - tiesiog mikro-grotelėmis. Ją sudaro trijų sluoksnių struktūra, sudaryta iš daugybės tarpusavyje sujungtų vamzdelių. Kiekvienas iš jų yra net tūkstantį kartų plonesnis už žmogaus plauką.
Kempinę primenančios naujos medžiagos struktūra būtų skirta įvairių lėktuvų detalių gamybai. Pavyzdžiui, lėktuvo korpusas ir grindys galėtų būti pagamintos iš šios medžiagos. Pritaikius šią medžiagą automobilių pramonėje, iš šios medžiagos galėtų būti gaminamos įvairios kėbulo detalės.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų