Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„BMW“ prieš keletą dienų pristatė galingiausias „X5 M“ ir „X6 M“ versijas. 4,4 litro, 8 cilindrų, 575 arklio galias ir 750 Nm sukimo momentą išvystančiais varikliais aprūpinti „visureigiai“ nustebintų net ir daug ko mačiusius superautomobilių savininkus. Tačiau šį kartą visą dėmesį sutelksime ne į automobilių technines charakteristikas, bet į V8 tipo variklio skleidžiamą garsą.
„BMW M“ automobiliai pastaruoju metu buvo kritikuojami būtent dėl prasto variklių skleidžiamo garso. „M5“ buvo peikiamas dėl sintetinio, o „M3“ ir „M4“ dėl užslopinto variklių garso. Ar „BMW M“ specialistai pasitaisė kurdami „X5 M“ ir „X6 M“? Dar ir kaip!
Bent jau „BMW“ kompanijos išplatintame vaizdo klipe, naujasis „BMW X6 M“ skamba puikiai. Pasiklausykite patys!
„BMW“ prieš keletą dienų pristatė galingiausias „X5 M“ ir „X6 M“ versijas. 4,4 litro, 8 cilindrų, 575 arklio galias ir 750 Nm sukimo momentą išvystančiais varikliais aprūpinti „visureigiai“ nustebintų net ir daug ko mačiusius superautomobilių savininkus. Tačiau šį kartą visą dėmesį sutelksime ne į automobilių technines charakteristikas, bet į V8 tipo variklio skleidžiamą garsą.
„BMW M“ automobiliai pastaruoju metu buvo kritikuojami būtent dėl prasto variklių skleidžiamo garso. „M5“ buvo peikiamas dėl sintetinio, o „M3“ ir „M4“ dėl užslopinto variklių garso. Ar „BMW M“ specialistai pasitaisė kurdami „X5 M“ ir „X6 M“? Dar ir kaip!
Bent jau „BMW“ kompanijos išplatintame vaizdo klipe, naujasis „BMW X6 M“ skamba puikiai. Pasiklausykite patys!