Su juodos spalvos, elektros pavarą turinčiu „BMW i7 xDrive60“,
BMW peržengė istorinę, 2 milijonų pagamintų 7 serijos automobilių ribą. Be to, tai yra vienas iš nedaugelio BMW markės modelių, kurio gamyba nuo pat pirmosios kartos modelio vyksta toje pačioje gamykloje.
1977 metais pristatyta pirmos kartos
7 serija buvo atsakas į visiems gerai žinomą prabangių sedanų flagmaną – S klasės „Mercedes-Benz“.
BMW inžinieriai puikiai žinodami su kokiu varžovu jie turės konkuruoti, pirmos kartos 7-os serijos BMW suteikė keletą išskirtinių savybių. Pavyzdžiui, jau bazinėje įrangoje buvo galima rasti vairo stiprintuvą, automatinę pavarų dėžę su dviem važiavimo režimais ir borto kompiuterį. Vėlesnės modelio kartos gavo tokias gėrybes kaip: „ABS“, atstumo jutikliai, navigacijos sistema, oro pagalvės ir dar daug kitų.
BMW ruošdamasi naujos kartos 7 serijos modelio gamybos pradžiai, į Dingolfingo gamyklą investavo daugiau kaip 300 mln. eurų.
Pasak bendrovės atstovų, ši suma leido modernizuoti ir optimizuoti gamybos procesą. Be to, BMW šioje gamykloje taip pat gamina elektros variklius ir baterijas, skirtas elektra varomam „i7“ sedanui.
„7 serijos BMW yra mūsų geriausias modelis“, – istorinės akimirkos akivaizdoje komentavo Dingolfingo gamyklos vadovas Christophas Schroderis.
„Ypač didžiuojuosi tuo, kad jį čia gaminame nuo pat jo pasirodymo prieš 45 metus“, – pridūrė jis.
BMW gamykla Bavarijoje yra viena iš daugiau kaip 30 visame pasaulyje esančių bendrovės gamyklų, kuriose šiuo metu surenkami pasaulinėms rinkoms skirti automobiliai.
Tai didžiausia markės gamykla Europoje, kurioje taip pat gaminami 4 serijos, 5 serijos, 6 serijos, 8 serijos ir iX modeliai.
Per metus gamykloje pagaminama beveik 250 000 automobilių.