• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW neketina apibrėžti vidaus degimo varikliais varomų automobilių gamybos pabaigos datos, kaip jau tai padarė daugelis bendrovės konkurentų. Šią informaciją dar kartą patvirtino BMW plėtros vadovas Frankas Weberis.

BMW neketina apibrėžti vidaus degimo varikliais varomų automobilių gamybos pabaigos datos, kaip jau tai padarė daugelis bendrovės konkurentų. Šią informaciją dar kartą patvirtino BMW plėtros vadovas Frankas Weberis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ši nuostata labai skiriasi nuo daugelio kitų automobilių gamintojų, kurie įsipareigojo per artimiausią dešimtmetį nutraukti vidaus degimo variklių gamybą, įskaitant „Audi“, „Maserati“, „Volvo“ ir daugelį kitų.

REKLAMA

„Mes neketiname skelbti vidaus degimo variklio gamybos nutraukimo datos“, – pareiškė M. Weberis.

BMW atstovas teigia, kad norint iki 2030 m. visiškai pereiti prie 100 proc. elektrinių automobilių gamybos, iš pradžių reikalingi struktūriniai, pramoniniai ir kultūriniai pokyčiai, kurie tiesiog nėra įmanomi.

REKLAMA
REKLAMA

„Kartais diskusijų metu darosi juokinga… susidaro įspūdis, jog įstatymų leidėjai mano, kad tai galima padaryti per vieną naktį“, – sako M. Weberis.

„Mes nenorime sugadinti BMW prekės ženklo. Jis mums yra labai svarbus ir reikšmingas. Todėl ateityje galėsite išvysti vieną modelį, turintį tiek vidaus degimo variklį, tiek elektrinę pavarą. Matome, jog elektra arba vidaus degimo varikliais varomų automobilių paklausa augs ir išliks stabili, ir taip bus ateinančius 10-15 metų“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak BMW šaltinių, kai kurie automobilių gamintojai, žadantys iki 2030 m. nutraukti vidaus degimo variklių gamybą, taip daro siekdami sulaukti palankumo iš pirkėjų, tačiau iš tikrųjų, daugelyje rinkų, ir toliau pardavinės automobilius benzininiais arba dyzeliniais varikliais, kad neprarastų šiuo metu turimos rinkos dalies. Be to, norint tapti vien elektromobilių gamintoju yra nepaprastai sudėtinga.

REKLAMA

„Paklauskite savęs, ko reikia, norint, kad perėjimas link elektromobilių būtų visapusiškai veiksmingas? Iš pradžių reikia užtikrinti, jog visos šalys gamintų ekologišką elektrą, gamintojai užsitikrintų pakankamą kiekį ekologiškų žaliavų elektromobiliams gaminti, o jų vairuotojai galėtų naudotis gerai išplėtota infrastruktūra. Be šių instrumentų, perėjimas link elektromobilių yra beprasmiškas“, – sako M. Weberis.

REKLAMA

Vis dėlto, nepaisant to, M. Weberis tikina, jog BMW yra pasiruošusi atversti naują lapą su „Neue Klasse“ vardu pavadinta elektromobilių šeima.

„Tai bus didžiausia investicija, kurią BMW padarė per visą gamintojo istoriją. „Neue Klasse“ reiškia naujas gamyklas, naujas struktūras, naują baterijų technologiją, naujus komponentus. „Neue Klasse“, tiesiogine žodžio prasme, yra visiškai nauja automobilių šeima, kuri neturi nieko bendro su šiandien gaminamais modeliais“, – atskleidė M.Weberis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų