Visi „BMW M3“ ir „BMW M4“ modeliai naudos „S58“ vardu pažymėtą variklį. Tai– 6 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi. Jis, priklausomai nuo versijos, išvystys 480 arba 510 arklio galių ir 650 Nm.
480 arklio galių išvystantis motoras bus montuojamas į standartinę „M3“ versiją, o 510 arklio galių modifikacija džiugins „Competition“ versijų vairuotojus, bet tai dar ne viskas. Standartinė „M3“ versija bus parduodama tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o „Competition“ versija – tik su 8 laipsnių automatine.
Iš pradžių abi versijos bus siūlomos tik su galinių varančiųjų ratų pavara, tačiau vėliau „Competition“ versija gaus visų keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri veiks kone identiškai tai, kurią galima atrasti „BMW M5“. Tai reiškia, jog didžiąją dalį laiko turėsite automobilį, kuris bus varomas visais keturiais ratais, tačiau įjungus reikalingą režimą galėsite džiaugtis šoniniu slydimu, kai automobilį varo tik galiniai ratai.
Gana ryškia naujiena taps iš „BMW M5“ pasiskolintas elektrinis vairo stiprintuvas, kuris padėjo „BMW M“ padalinio inžinieriams pasiekti norimus rezultatus. Iš „M5“ paimtas stiprintuvas leidžia daugiau konfigūracijos galimybių, o tai – labai svarbu, nes „Comfort“ ar „Sport“ režimu vairo stiprintuvas turi pasiūlyti visiškai kitokius veikimo parametrus.
Tuo tarpu važiuoklės konfigūracija turėtų pradžiuginti tuos, kam „F80“ modelių serija nepateisino lūkesčių. Gamintojas žada, jog automobilio važiuoklė veiks sklandžiau ir užtikrinčiau važiuojant ties sukibimo su kelio danga riba.
Kaip ir standartinė 3 serijos BMW, taip ir „BMW M3“ naudoja modulinę, naujutėlę platformą, kuri padėjo inžinieriams maždaug 50 kilogramų sumažinti „M3“ svorį.
Standartinė „M3“ versija bus aprūpinta keturių stūmoklių stabdžių apkaba bei 395 milimetrų skersmens stabdžių diskais priekyje, tačiau norintiems daugiau bus siūloma opcija pagaminta iš anglies-keramikos.