Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Neseniai pristatytas „BMW M2“ sulaukia vis daugiau ir daugiau įvairiausių komplimentų. Mažesniuoju „BMW M4“ broliuku tapęs automobilis yra pilnavertis „BMW M“ šeimos narys, naudojantis daugybę įvairiausių komponentų, pasiskolintų iš brangesnio ir didesnio „BMW M4“.
Nepaisant automobilių išmatavimų, kainos, išvaizdos, ratų išmatavimų ir kitų parametrų, šie du modeliai turi tą pačią širdį.
„BMW M2“ ir „BMW M4“ naudoja tą patį, 3.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, tačiau į „M3/M4“ modelius montuojamas agregatas išvysto 431 arklio galią, o į mažąjį „M2“ montuojamas variklis išvysto kur kas mažiau - 370 arklio galių.
Vis dėlto, „BMW M2“ yra lengvesnis ir gerokai pigesnis. Norint įsigyti „BMW M4“, turėsite pakloti 73 tūkst. eurų. Tuo tarpu „BMW M2“ parduodantys vadybininkai Jūsų paprašys sumokėti tik 52 tūkst. eurų.
Šį kartą išsiaiškinsime ne kuris automobilis yra greitesnis lenktynių trasoje, o kuris skleidžia mielesnį ausiai garsą. Garsą, su kuriuo turės gyventi „M4“ arba „M2“ savininkai.
Neseniai pristatytas „BMW M2“ sulaukia vis daugiau ir daugiau įvairiausių komplimentų. Mažesniuoju „BMW M4“ broliuku tapęs automobilis yra pilnavertis „BMW M“ šeimos narys, naudojantis daugybę įvairiausių komponentų, pasiskolintų iš brangesnio ir didesnio „BMW M4“.
Nepaisant automobilių išmatavimų, kainos, išvaizdos, ratų išmatavimų ir kitų parametrų, šie du modeliai turi tą pačią širdį.
„BMW M2“ ir „BMW M4“ naudoja tą patį, 3.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, tačiau į „M3/M4“ modelius montuojamas agregatas išvysto 431 arklio galią, o į mažąjį „M2“ montuojamas variklis išvysto kur kas mažiau - 370 arklio galių.
Vis dėlto, „BMW M2“ yra lengvesnis ir gerokai pigesnis. Norint įsigyti „BMW M4“, turėsite pakloti 73 tūkst. eurų. Tuo tarpu „BMW M2“ parduodantys vadybininkai Jūsų paprašys sumokėti tik 52 tūkst. eurų.
Šį kartą išsiaiškinsime ne kuris automobilis yra greitesnis lenktynių trasoje, o kuris skleidžia mielesnį ausiai garsą. Garsą, su kuriuo turės gyventi „M4“ arba „M2“ savininkai.