Tad kokius pakeitimus atliko „BMW M“ divizijos inžinieriai? Automobilio eksterjeras pasikeitė nežymiai – priekyje išvysite didesnes radiatoriaus groteles, kurios efektyviau aušinti už jų esantį variklį. Taip pat buvo sumontuoti naujos formos šoniniai veidrodėliai, kurie pagerina automobilio aerodinamiką.
Viduje – taip pat buvo atlikti keli nežymūs pakeitimai. Visų pirma, būsimi „M2 Competition“ vairuotojai bus pradžiuginti naujomis, sportiškesnėmis, geresnį šoninį prilaikymą turinčiomis sėdynėmis bei keliais interjero dizaino akcentais, kurie pabrėš, jog vairuojate neeilinį „BMW“.
Daugiausiai dėmesio buvo skirta automobilio techninei pusei. „BMW M2 Competion“ bus komplektuojamas su „M3“ ir „M4“ modeliuose gyvenančiu motoru. Tai 3 litrų, 6 cilindrų benzininis jėgos agregatas, kuris „M2 Competition“ modelyje išvystys 410 arklio galių ir 550 Nm sukimo momentą 2350 - 5320 sūkių diapazone. Be to, automobilis bus poruojamas su šešių laipsnių mechanine arba su septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže. „M2 Competition“ su pastaruoju komponentu iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4 sekundės!
Variklių skyriuje atsirado ne tik „M3“ motoras, bet ir „M4 Competition“ modelyje matyta aušinimo sistema. Šalia viduryje sumontuoto aušinimo radiatoriaus sumontuoti du, mažesni, papildomi radiatoriai. „BMW M2 Competition“ taip pat atkeliaus su variklio alyvos ir pavarų dėžės (tik versijoje su dvigubos sankabos pavarų dėže) aušintuvais.
Modifikacijų sąrašą galime papildyti „M3“ automobiliuose naudotomis priekine ir galine ašimis, iš naujo sukonfigūruotu vairo stiprintuvu bei efektyviau ir agresyviau veikiančiu diferencialu.